hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > دو بازیگر جدید به آنا د آرماس در فیلم Ballerina از دنیای جان ویک اضافه شدند

دو بازیگر جدید به آنا د آرماس در فیلم Ballerina از دنیای جان ویک اضافه شدند

لاینزگیت به‌تازگی دو بازیگر دیگر برای حضور در فیلم Ballerina، اسپین‌آف جان ویک با بازی آنا د آرماس استخدام کرده است.

اوایل این ماه بود که مشخص شد تاریخ اکران فیلم Ballerina تا سال ۲۰۲۵ عقب افتاده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این فیلم اکشن اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که دیوید کاستانیدا با سابقه بازی در سریال The Umbrella Academy و فیلم Sicario: Day of the Soldado به‌همراه شارون دانکن-بروستر با سابقه بازی در فیلم Rogue One: A Star Wars Story و فیلم Dune پس از توافق با لاینزگیت به جمع بازیگران فیلم Ballerina اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش آن‌ها در دسترس نیست.

دیوید کاستانیدا و شارون دانکن-بروستر

فیلم Ballerina براساس ایده‌ای از چاد استاهلسکی، خالق مجموعه جان ویک ساخته می‌شود. گفته می‌شود که استاهلسکی در حال کمک و همکاری با لن وایزمن، کارگردان فیلم برای فیلم‌برداری صحنه‌های اکشن جدید و اضافه است. آنا د آرماس در نقش اصلی، کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین در نقش وینستون اسکات، لانس ردیک در نقش شارون، آنجلیکا هیوستون در نقش The Director، نورمن ریداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل بیرن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ballerina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات فیلم Ballerina بین قسمت سوم و چهارم فیلم جان ویک جریان دارد و داستان یک بالرین قاتل را دنبال می‌کند که به شکار قاتلینی می‌پردازد که خانواده او را کشته‌اند. لن وایزمن، کارگردان مجموعه فیلم Underworld و فیلم Total Recall، وظیفه کارگردانی فیلم Ballerina را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن بر عهده شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 - Parabellum و امرالد فنل، نویسنده فیلم Promising Young Woman بوده است.

فیلم Ballerina برای اکران در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. 

منبع: zoomg-367228

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد