hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > نقش موثر تشکل‌های ورزشی و هنری در کاهش آسیب های اجتماعی

یک مسئول انتظامی فارس مطرح کرد:

نقش موثر تشکل‌های ورزشی و هنری در کاهش آسیب های اجتماعی

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس با اشاره به جايگاه سمن‌ها در شناخت مشکلات و آسيب‌هاي اجتماعي، گفت: تشکل‌هاي مردمي مي‌توانند نقش موثري در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشند.

سرهنگ "حمید افرامن" در دیدار با جمعی از تشکل‌های ورزشی و هنری شیراز، با اشاره به وقوع جرايم و بروز برخي آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه، آگاهي بخشي به مردم را راهبرد کاهش اين آسيب‌ها و اثرات نامطلوب آن در جامعه دانست و بيان کرد: در اين حوزه راهکارهاي مقابله‌اي و پيشگيري به صورت تلفيقي مثمر ثمر خواهد بود.

وی افزود: براساس رویکرد پلیس جامعه محور، معتقدیم بدون استفاده از ظرفیت مردمی در دستیابی به اهداف برنامه‌ریزی شده موفق نخواهیم بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: معاونت اجتماعی تجربیات گرانبهایی دارد و می‌تواند این دانش و تجربه را در اختیار دیگر نهادها برای تولید آثار و محتواهای آموزشی، هنری و علمی قرار دهد.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس گفت: برای پیگیری محورهای مشارکت جویانه باید بسترسازی کرد و آموزش یکی از بسترهای جلب مشارکت‌های عمومی است.

سرهنگ "حمید افرامن" اظهار داشت: با تمرکز بر آموزش می‌توانیم علاوه بر انجام اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه به ارتقاء آگاهی عمومی شهروندان کمک کنیم.

وی با اشاره به جايگاه سمن‌ها در شناخت مشکلات و آسيب‌هاي اجتماعي، خاطر نشان کرد: بی‌تردید تشکل‌هاي مردمي همواره مي‌توانند نقش موثري در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به نقش محوری مشاركت مردمي در پيشگيري از جرائم، تعامل پایدار و هدفمند سازمان‌های مرم نهاد با پلیس را راهبری موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: اين سازمان‌ها با همکاري پلیس و ارزیابی چالش‌های پیش‌رو، می‌توانند در پیشگیری از آسيب‌های اجتماعي شهروندان نقش محوری داشته و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی، آنان را در ارتقاء امنیت اجتماعی مشارکت دهند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد