hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آغازبه کاربیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) در مشهد

آغازبه کاربیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره)باهدف تسهیل در خرید کالاهای با قیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان برای ماه مبارک رمضان وسال نو دراین شهر خبر داد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-رضا صفری در این خصوص اظهار داشت : این نمایشگاه عصریکشنبه ۱۳ اسفندماه افتتاح شد و تا ۱۸ اسفند ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد. 

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان نیز بیان داشت: زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان شامل؛ پوشاک و البسه، موادغذایی، میوه و تره بار ، گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس و مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار ، شیرینی و شکلات، محصولات ارگانیک خوراکی، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی ،
لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع دستی می باشد. 

صفری خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت مفید ۱۵ هزار مترمربع ودر سالن های مفاخر ، فردوسی ، عطار، فضای باز وخلیج فارس برای استقرارغرفه ها و فروشندگان حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند. 

وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه نیز گفت :  تعداد کل مجموعه های حاضر بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) ۱۱۰۰ غرفه در قالب ۷۰۰شرکت کننده است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۶۷۰ مجموعه و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۳۰ مجموعه از استان های خراسان شمالی ، خراسان جنوبی، تهران ، البرز ، قم ، اصفهان ، لرستان و آذربایجان شرقی می باشد. 
                    
گفتنی است این  نمایشگاه تا ۱۸  اسفندماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و جمعه نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد