hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > از اقبال فعالان بازار به بورس تا ریشه مشکلات صنعت خودرو

از اقبال فعالان بازار به بورس تا ریشه مشکلات صنعت خودرو

در «صفحه اول» به بررسی و تحلیل مهم‌ترین اخبار هفته می‌پردازیم.

فردای اقتصاد: در چهارمین قسمت از برنامه صفحه اول، در گفت‌وگو با بهزاد بهمن‌نژاد قائم‌مقام سردبیر فردای اقتصاد به بررسی نتایج نظرسنجی فردای اقتصاد پرداختیم و پرسیدیم چرا علی‌رغم بازده منفی بازار سهام در سال جاری، ۴۴ درصد از کارشناسان شرکت کننده در این نظرسنجی معتقدند در یک سال پیش رو  بازار سهام رشد بیشتری را نسبت به دیگر بازارها تجربه خواهد کرد؟

به بهانه انتشار خبری مبنی بر «قانونی خواندن حضور کروز و شرکت‌های وابسته به کروز در هر تعداد از صندلی‌های هیات مدیره ایران خودرو»، با علی میرزاخانی سردبیر فردای اقتصاد به بررسی ریشه اصلی چالش‌های صنعت خودرو پرداخته‌ایم.

در بخش آخر برنامه با مجتبی نظری از سرویس کلان فردای اقتصاد ضمن بررسی گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر «امنیت سرمایه‌گذاری به تفکیک استان‌ها و حوزه‌های کاری در تابستان ۱۴۰۲»، به این پرسش پاسخ داده‌ایم که امن‌ترین و ناامن‌ترین استان‌ها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

منبع: fardayeeghtesad-36523

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. m
    11 اسفند 1402 17:00
    باند تبهکار احمدینژاد منشاء تمام مشکلات اقتصادی است و از زمان وی افزایش انفجاری قیمتها اغاز شد و کنترل بازار داخلی و خارجی ، حتی کالاهای قاچاق را بدست گرفت و بانکها و صندوقهای مالی و بیمه و بودجه شهرداریها را غارت و فضای امنیتی مرگبار بر کشور حاکم کرد و علیرغم حاشیه نشینی، ابرقدرت کشور و تعیین کننده تمام سیاستهای داخلی و خارجی، و روسای جمهوری و مجلس و شورای نگهبان و رهبری فاقد هرگونه اختیارند. احمدینژاد خطرناکترین فردی است که از اغاز خلقت تاکنون پا به عرصه گیتی گذاشته و تا زنده است، ایران و جهان روی امنیت و ارامش نخواهند دید.