hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم

هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه آرد ونان استان کرمانشاه نداریم

ماشااله ارویسی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان , در پی انتشار برخی شایعات در خصوص افزایش قیمت نان در استان کرمانشاه گفت : این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و در استان کرمانشاه در حوزه آرد و نان شاهد  هیچگونه افزایش قیمتی نیستیم.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد : نان قوت قالب مردم است و مجموعه دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا در شرایط تحریم و بیماری کمترین تاثیر را در قوت مردم شاهد باشیم . 
ارویسی افزود : خوشبختانه امسال به منظور حمایت از تولید و ادامه روند خودکفایی در تامین گندم مورد کشور شاهد افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستیم و دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت نان , آرد را با همان قیمت سابق بدون هیچگونه افزایش قیمتی در اختیار واحدهای نانوایی قرار می دهد. 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : هرگونه تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری نان در حوزه اختیارات کارگروه شورای پایش گندم , آرد و نان استانداری می باشد و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به عنوان متولی خرید تضمینی گندم و همچنین تامین آرد مورد نیاز واحدهای خبازی سراسر استان , هرگونه افزایش قیمت در این حوزه را تکذیب می نماید .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد