hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مقایسه 2 مدل سرخ کن مدل AF160 با مدل AF100 نینجا

مقایسه 2 مدل سرخ کن مدل AF160 با مدل AF100 نینجا

مقایسه سرخ کن نینجا مدل AF160 با مدل AF100

بدوم شک شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به رژیم غذایی خود اهمیت داده و دوست دارید همیشه غذا هایی رژیمی و سالم را نوش جان کنید. به همین دلیل باید به شما مژده دهیم که دستگاه مورد نظر شما در نزد ما است؛ سرخ کن. سرخ کن ها یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین، لوازم برقی در بین عموم مردم هستند، که امروزه استفاده از آن ها بسیار رواج پیدا کرده است. به طوری که در هر خانه ای به راحتی می توانید آن را مشاهده کنید. سرخ کن ها همانطور که از نامشان پیداست، برای سرخ کردن انواع مواد غذایی به کار برده می شوند و شما می توانید با استفاده از آن غذاهای خوش طعم بسیاری را آماده کنید.

سرخ کن ها دارای مدل ها و طرح های متفاوتی هستند که می توانند با تمامی لوازم برقی آشپزحانه شما ست شوند. اما مهم ترین نکته در هنگام خرید سرخ کن، انتخاب برند یا شرکت تولید کننده آن می باشد. همانطور که گفتیم امروزه به علت پر طرفدار بودن سرخ کن ها شرکت های زیادی در زمینه تولید آن فعالیت می کنند، یکی از این شرکت ها کمپانی نینجا می باشد.

 

کمپانی نینجا

برند نینجا از پر طرفدار ترین برند های تولید لوازم برقی آشپزخانه، در جهان بوده که، توسط شرکت کانادایی شارک نینجا در سال 2003 تاسیس شده است، شرکت نینیجا پیشگام در تولید لوازم برقی کوچک و هوشمند آشپزخانه، متناسب با سبک زندگی امروزی مردم در سراسر جهان است. این شرکت با ساخت و معرفی محصولات پر کاربرد و نوآورانه خود به سرعت سهم قابل توجهی از بازار صنعت خانگی را به خود اختصاص داده و توانسته است به یکی از شرکت‌ های پیشرو و معروف در بخش لوازم خانگی برقی تبدیل شود. از جمله محصولات پر طرفدار این برند، سرخ کن ها می باشند که در ادامه قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم.

بهترین مدل سرخ کن نینجا کدام است؟

برای پیدا کردن و انتخاب بهترین مدل سرخ کن نینجا، باید به نیاز ها و سلیقه خود توجه کنید. برای مثال، برخی افراد به دنبال مدل هایی با ظرفیت بیشتر هستند، در حالی که دیگران به دنبال مدل هایی هستند که در فضای کوچک تر نیز به کار برده شوند.

بررسی ویژگی های سرخ کن بدون روغن نینجا

بدون شک یکی از شرکت های بسیار با کیفیت و قدرتمند در بازار های ایران می تواند نینجا باشد. محصولات این برند از هر لحاظی قدرتمند و با کیفیت هستند و قطعاً می توانند گزینه های مناسبی برای خرید خانه و جهیزیه باشند. در قصد داریم ویژگی های مهم سرخ کن های برند نینجا را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی

 بدون شک سرخ کن های بدون روغن نینجا از لحاظ طراحی و شکل ظاهری هیچ گونه مشکل و ایرادی ندارند و قطعاً می توانند زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما هدیه دهند.

ظرفیت

نینجا تمامی سرخ کن های خود را در ظرفیت های متفاوتی تولید کرده است تا شما با هر نوع نیازی بتوانید مدلی را تهیه نمایید.

بهترین سرخ کن نینجا

تنوع سرخ کن های تولید شده توسط کمپانی نینجا بسیار بالا است، و شما در هنگام خرید می بایست مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما در ادامه قصد داریم دو مدل از سرخ کن های با کیفیت نینجا را به شما معرفی کرده و شما را در خرید آن ها راهنمایی کنیم.

معرفی سرخ کن نینجا مدل AF100

یکی از  سرخ کن های پر طرفدار نینجا، سرخ کن نینجا AF100 می باشد، که با قیمت مناسب و کاربرد های فراوانی که دارد بی شک به یکی از سرخ کن های پر طرفدار این شرکت تبدیل شده است. ایین محصول دارای طراحی ظاهری شیکی نیز می باشد؛ پس اگر قصد خرید آن را دارید، عجله کنید چون بهترین سرخ کن بازار را انتخاب کرده اید.

سرخ کن مدل AF100 نینجا، یک محصول پر قدرت بوده که توسط برند معروف نینجا تولید شده است، که برای پخت مواد غذایی شما به صورت کاملاً سالم و مقوی به کار برده می شود. این محصول با استفاده از المنت ها می تواند هوای داغ را در داخل خود به گردش در بیاورد و مواد غذایی شما را به صورت یکدست آماه کند. این محصول با توان مصرفی 1550 وات می تواند در سریع ترین زمان ممکن انواع مواد غذایی مانند سیب زمینی، گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، اسنک، پیتزا، دسر، همبرگر و میگو را برای شما آماده کند.

سرخ کن نینجا مدل AF160

معرفی سرخ کن نینجا مدل AF160

سرخ کن نینجا مدل AF160 محصولی بسیار مناسب و کاربردی می باشد، که توسط برند معروف نینجا طراحی و تولید شده است، و شما می توانید با استفاده از این سرخ کن مدل AF160 نینجا به سرخ کردن مواد غذایی مختلف بپردازید. سرخ کن نینجا دارای توان مصرفی 1750 وات و ظرفیت 5.2 لیتر می باشد، که کاملاً مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط طراحی شده است، همچنین این محصول می تواند غذا های مختلف را با 75 درصد چربی کمتر نسبت به سرخ کردنی های عادی برای شما آماده کرده، و غذای سالم تری برای شما تهیه کند.

قیمت سرخ کن نینجا مدل AF160 با مدل AF100

برند معروف و مشهور نینجا همیشه سعی کرده است در کنار کیفیت بالای محصولاتش قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر بگیرد. هر دو این محصولات نسبت به کیفیت بی نظیری که دارند؛ دارای قیمت مناسبی می باشند

خرید لوازم برقی و غیر برقی نینجا در ایران

اولین سوالی که ممکن است، در ذهن شما در هنگام خرید محصولات نینجا پیش بیاید، خرید از فروشگاهی معتبر است، چرا که امروزه افراد کلاهبردار و شیاد به راحتی می توانند محصولات تقلبی را در قالب محصولات اصل نینجا به شما بفروشند و به راحتی از شما کلاهبرداری کنند. پس باید حواستان باشد که در هنگام خرید با چنین افرادی رو به رو نشوید. به همین علت می بایست از فروشگاه های معتبر که نمایندگی نینجا در ایران هستند، خرید خود را انجام دهید.

 

منبع: sharghdaily-920540

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد