hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > انیمیشن لیگ ژوراسیک از دنیای دی سی در دست ساخت است

انیمیشن لیگ ژوراسیک از دنیای دی سی در دست ساخت است

گفته می‌شود که دی سی استودیو به ساخت یک انیمیشن بلند براساس کمیک The Jurassic League چراغ سبز نشان داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس انیمیشنی متفاوتی براساس کمیک‌های DC ساخته می‌شود. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما اخیرا مدعی شده است که یک انیمیشن بلند براساس کمیک The Jurassic League توسط دی‌ سی استودیو در دست ساخت است. برایان لینچ، نویسنده آثاری چون انیمیشن Puss in Boots ، انیمیشن Minions و دو قسمت انیمیشن The Secret Life of Pets هم‌اکنون فیلمنامه انیمیشن The Jurassic League را نوشته است.

جیمز گان،‌ رئیس دی‌سی استودیو به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه نقش خواهد داشت و بخش انیمیشن‌سازی برادران وارنر به او در ساخت انیمیشن کمک می‌کند. کمیک لیگ ژوراسیک توسط دنیل وارن جانسون و جوآن گیدیون خلق و معرفی شده است. این کمیک محدود در ۶ نسخه نوشته و در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. در این کمیک شخصیت‌های لیگ عدالت مثل سوپرمن، بتمن، واندر وومن، فلش و آکوامن به شکل دایناسور تبدیل شده‌اند و باید با جرم و جنایت مبارزه کنند و اتفاقات آن در زمین ۲۷ جریان دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که انیمیشن The Jurassic League بخشی از دنیای Elseworlds یا دی سی یونیورس خواهد بود و اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست. همچنین نمی‌دانیم که انیمیشن لیگ ژوراسیک برای پخش در سالن‌های سینما در نظر گرفته شده است یا اینکه مستقیما ازطریق شبکه مکس یا شبکه خانگی پخش خواهد شد. در حال حاضر دی‌سی استودیو در حال تولید انیمیشن Creature Commandos و انیمیشن Batman: Caped Crusader است.

منبع: zoomg-366996

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد