hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گردهم آیی مدیران کانون های بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار شد

گردهم آیی مدیران کانون های بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار شد

نشست و گردهم آیی مدیران کانون های بسیج هنرمندان خراسان رضوی با رئیس جدید سازمان بسیج هنرمند در مشهد مقدس برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این نشست که با حضو رجبی، رئیس سابق سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی و یوسف امینی، قائم مقام و مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سوم اسفند ماه در محل مجتمع فرهنگی اقامتی امام رضا (ع) با حضور مدیران کانون های بسیج هنرمندان و خانواده های ایشان برگزار شد،  خالقی رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی ضمن تشکر از زحمات بی شائیه و مخلصانه  علی اصغر رجبی رئیس سابق این سازمان، با ذکر آیه ای از سوره فیل و تفسیر عملی این سوره از قرآن کریم، ضمن تاکید بر نقش و رسالت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر گفت: این زمان هم باید در مقابله با شبخون و تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام که همچون جنگی تمام عیار در ابعاد مختلف و طیف های گسترده، اقتصادی، فرهنگی و حتی بنیان خانواده راه افتاده ، نقطه زنی داشته و ابابیل انبوه تقابل های فرهنگی توسط هنرمندان عرصه های مختلف فرهنگی هنری راه بیافتد.

در ادامه، یوسف امینی، قائم مقام و مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت مقوله تاثیرگذار فرهنگ و هنر ، به مبحث انتخابات بعنوان یک مسئله حساس اشاره نمود و گفت: بحث انتخابات مهمترین بحث بسیجی وار ما است. ما در همه انتخاباتمان، همیشه از سمت دشمنان، سیاه نمایی داشته ایم و نکات منفی را همیشه ظریب داده اند. وی هنر را بعنوان ابزار قوی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و افزود، باید با تمام امید به آینده که در گام دوم انقلاب شکل گرفت، متوجه اهمیت، امنیت، محافظت، رقابت و مشارکت در انتخابات بوده و در جلب مشارکت مردم در این رویداد بزرگ ملی، موثر باشیم.

برگزاری حلقه صالحین فرهنگی، جلسات تبادل نظر در خصوص برگزاری برنامه های سال جدید و ارائه راهکارها در رفع مشکلات کانون ها از مهمترین برنامه های این گردهم آیی بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد