hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق خراسان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خبر داد :

تشکیل دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق خراسان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان گفت :یکی از مصادیق عرضه توانمندی ها ی هر کشور برگزاری نمایشگاه است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران- حسین محمودی درحاشیه برگزاری نمایشگاه تجلیل از فعالین صنعت برق  به خبرنگاران گفت: با برپایی  نمایشگاه، سازندگان مختلف توانمندی هایشان را عرضه می نمایند  و کسانی که  نیازهایی در بخش های مختلف خدماتی ،صنعتی  و کشاورزی دارند، از توانمندیهای ارائه شده بهره می برند ، تشکیل نمایشگاه منجر به بستن قراردادهایی برای افزایش تولید و استفاده ازظرفیت ها و توانمندی های آن استان یا کشورنیز می شود.

وی با بیان اینکه  خراسان رضوی ظرفیت ها وزیرساخت های  بسیار خوبی در حوزه برگزاری نمایشگاه دارد،گفت : صنعت برق هر سال نمایشگاه های متعددی برگزارمی نماید که یک نمایشگاه تخصصی فقط درحوزه صنعت برق می باشد.

 محمودی اظهار داشت : شرکت برق خراسان دبیرخانه دائمی صنعت برق را تشکیل داد که این دبیرخانه شامل بخش دولتی ،خصوصی  وعمومی بوده ، وظیفه این دبیرخانه شناسایی نیاز حوزه های مختلف صنعت برق می باشد .

وی افزود :با شروع فعالیت دبیرخانه دائمی، تقاضا و نیازصنعت برق خراسان بررسی شده سپس به هیئت تخصصی ارجاع داده می شود هم چنین دبیرخانه این نیازها و تقاضاها را به شرکت های دانش بنیان داخل استان ارائه می نماید.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان در ادامه بیان داشت : شرکت های دانش بنیان با توجه به ظرفیتشان می توانند در این حوزه وارد شده  و با ورود این  شرکتها ، ظرفیت های استان توسعه یافته و خدمات مورد نیازنیزاز توانمندی های داخل استان تهیه می شود،هم چنین نیازها شناسایی شده و نمایشگاه کاربردی می شود.

 وی گفت : اگر نمایشگاه ها با این رویکرد برگزار شوند منجر به بستن قرارداد توسط شرکت های دانش بنیان شده که حمایت از بخش خصوصی را در پی خواهد داشت .

 محمودی تصریح کرد:شرکت های دانش بنیانی که داخل استان هستند ،در حوزه نوآوری تاسیسات صنعت برق قطعات و تجهیزاتی را تولید نموده اند که به صورت بومی و درسطح وسیع در کشوراز آنها  استفاده می شود وبعضا" به کشورها ی دیگر نیز صادر می شوند.

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد