hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح فاز ۵ محور عمار یاسر در روزهای آینده/ بازگشایی مسیر معطل افتتاح رسمی نخواهد بود

افتتاح فاز ۵ محور عمار یاسر در روزهای آینده/ بازگشایی مسیر معطل افتتاح رسمی نخواهد بود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پایان عملیات عمرانی پروژه بزرگ فاز ۵ محور عمار یاسر در روزهای آینده خبر داد و گفت: با دستور شهردار قم به محض پایان عملیات عمرانی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و بازگشایی مسیر منتظر افتتاحیه نخواهد بود.

به گزارش رویداد ایران از قم،مهدی کلانترزاده، پروژه بزرگ فاز ۵ محور عمار یاسر را از بزرگترین پروژه‌های شهرداری قم در سال‌های اخیر دانست و اظهار کرد: اجرای این پروژه بیش از ۵۰ سال در دستور کار بوده و از سال ۱۴۰۰ با دستور شهردار قم به‌صورت ویژه تکمیل آن تسریع و شاهد بازگشایی مسیر حدفاصل بلوار معلم و خیابان شهیدان فاطمی خواهیم بود.
وی رویکرد شهرداری قم در بهره‌برداری از پروژه‌های شهری را پایان عملیات عمرانی پروژه‌ها و تکمیل شرایط لازم از جمله مباحث ایمنی دانست و افزود: هیچ پروژه‌ای در شهر قم برای در اختیار شهروندان قرار گرفتن منتظر افتتاحیه نخواهد بود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اعلام هزینه اجرای پروژه بزرگ فاز ۵ عمار یاسر با محاسبه به قیمت روز را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با محوریت منطقه هفت شهرداری قم از سال ۱۴۰۰ و با اختصاص منابع مالی به‌منظور تملک املاک باقی‌مانده در مسیر از منابع داخلی شهرداری و همچنین منابع بازآفرینی شهری تسریع شد.

کلانترزاده با تقدیر از شهروندان و دستگاه‌های استانی در همراهی با شهرداری قم، اجرای این پروژه را از خواسته‌های سال‌های گذشته شهروندان دانست و تصریح کرد: طولانی شدن روند اجرای این پروژه در دوره‌های زمانی مختلف مشکلات متعددی را برای ساکنین اطراف این پروژه ایجاد کرده بود که با پایان پروژه امیدواریم شیرینی و حلاوت استفاده از پروژه جایگزین سختی‌های زمان اجرا باشد.

وی کارکرد ترافیکی و حمل‌ونقلی این محور را از وجوه شاخص پروژه به ویژه در دسترسی زائران حرم مطهر و تسهیل تردد شهروندان در هسته مرکزی شهر دانست و گفت: با امتداد این محور تا میدان سپاه محورهای ترافیکی جمهوری اسلامی و عمار یاسر به هم متصل می‌شوند که در توزیع ترافیک و تکمیل دسترسی‌های شبکه معابر بسیار مؤثر خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد