hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور/ کدام جاده‌ها مسدود شدند؟

آخرین اخبار از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور/ کدام جاده‌ها مسدود شدند؟

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌ها کشور اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌ها کشور اعلام شد. برخی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به دلیل بارش شدید برف و باران مسدود شدند.

جاده کندوان مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به انسداد محور کندوان، وضعیت محورهای کوهستانی استان را برفی اعلام کرد.

سیدمحسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آغاز انسداد سه‌روزه محور کندوان و آزادراه تهران- شمال به دلیل عملیات رهاسازی سنگ‌های معلق در محور کندوان خبر داد و افزود: در حال حاضر تردد از طریق محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت تردد را در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر، دوطرفه و روان اعلام کرد و افزود: از نظر جوی شاهد بارش برف در ارتفاعات کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر هستیم و مه گرفتگی نیز در این ارتفاعات وجود دارد.

جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: آزادراه تهران شمال و محور چالوس در هر دو مسیر رفت و برگشت، به علت انجام عملیات عمرانی، ۲۹ و یک بهمن ماه و ۱۳ تا ۱۵ اسفند مسدود هستند.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار داشت: آزادراه تهران شمال و محور چالوس، در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت انجام عملیات عمرانی، از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه، مورخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ لغایت تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه، تاریخ اول اسفند ۱۴۰۲ مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: همچنین هفته آینده از ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه، ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۲، محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد رانندگان از محورهای هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

منبع: sharghdaily-919363

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد