hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > دختر رهبر داعش: رابطه پدرم با همسرانش براساس قرعه‌کشی بود!/ ویدئو

دختر رهبر داعش: رابطه پدرم با همسرانش براساس قرعه‌کشی بود!/ ویدئو

دختر «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش می‌گوید: نزدیک‌ترین شخص به پدرم برادرم حذیفه بود؛ او هم‌عقاید پدرم بود و خودش را منفجر کرد.

به گزارش شبکه شرق، بعد از مصاحبه جنجالی همسر اول سرکرده گروه تروریستی داعش که در سال ۲۰۱۹ کشته شد، حالا دخترش نیز پرده از اسرار زندگی او برداشته است.

به نقل از العربیه، «امیمه البغدادی» دختر «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش که در سال ۲۰۱۹ کشته شد، در اعترافاتی به شرح اسرار زندگی ابراهیم العواد (البغدادی) که بعدها به سرکرده داعش شهرت یافت، پرداخت.

دختر ابوبکر البغدادی گفت: وقتی پدرم را در تلویزیون دیدم که خلافت داعش را از مسجد النوری، در موصل اعلام کرد، بسیار شوکه شدم. او یک هفته پس از این خطبه، به خانه بازگشت.

«امیمه البغدادی» دختر «ابوبکر البغدادی» رهبر داعش گفت: پدرم شب‌ها همسر مشخصی داشت، اما روز‌ها با همه بود و با قرعه‌کشی با همسرانش رابطه جنسی داشت و قرعه کشی برعهده من بود، اما هیچ‌وقت اسم مادرم را در قرعه‌کشی نمی‌نوشتم.

دختر رهبر داعش اظهار کرد: وقتی پدرم را در تلویزیون دیدم که خلافت داعش را از مسجد النوری، در موصل اعلام کرد، بسیار شوکه شدم. او یک هفته پس از این خطبه، به خانه بازگشت.

او گفت: پدرم وقتی ١٢ساله بودم، مجبورم کرد تا با منصور، محافظ شخصی‌اش ازدواج کنم. منصور در بمباران رقه کشته شد.

امیمه البغدادی در ادامه گفت: نزدیک‌ترین شخص به پدرم برادرم حذیفه بود؛ او هم‌عقاید پدرم بود و خودش را منفجر کرد.

منبع: sharghdaily-919196

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد