hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > قتل مرموز زن میانسال در هاله‌ای ابهام

قتل مرموز زن میانسال در هاله‌ای ابهام

کارآگاهان جنایی در تلاش‌اند تا راز قتل زنی میانسال را که در خانه‌اش کشته شده است برملا کنند.

تحقیقات برای کشف راز قتل زنی میانسال که با شوهر خود اختلافاتی داشته با بازداشت همسر این زن آغاز شد.

به گزارش اعتمادآنلاین،‌ بعدازظهر چهارشنبه بیست و پنجم بهمن زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس گرفت و گفت: حوالی نواب زندگی می‌کنم. زن 53 ساله‌ای که همسایه ماست در خانه خودش فوت شده و گمان می‌کنم او را کشته‌اند.

به این ترتیب ماموران کلانتری 109 نواب از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان موضوع قرار گرفتند و گروهی از ماموران واحد گشت به آنجا اعزام شدند. ماموران پس از رسیدن به محل مورد نظر، وارد خانه‌‌ای در طبقه اول ساختمانی مسکونی شدند و جسد زن میانسالی را دیدند که در اتاق خواب کنار تخت افتاده بود. ماموران به محض ورود به اتاق احتمال وقوع قتل زن میانسال را دور از ذهن تشخیص ندادند، چون دیدند روسری خودش به دور گردنش پیچید شده و چند گره خورده است. بنابراین بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران را در جریان قرار دادند و گزارش دادند علاوه بر پیچیده شدن روسری به دور گردن زن، آثار جراحات هم روی دستش وجود دارد که ممکن است از مقاومت زن در برابر قاتل حکایت داشته باشد.

بنابراین بازپرس جنایی، همراه تیم تحقیق در محل حضور یافت. متخصصان تشخیص هویت با بررسی‌هایی که انجام دادند پی بردند گوشواره، النگو و انگشترهایی که زن میانسال استفاده می‌کرده همراه جسد نیست و احتمالاً به سرقت رفته است.

کارشناسان پزشکی قانونی نیز پس از معاینات اولیه گفتند حداقل هشت ساعت از مرگ تا زمان کشف جسد زمان گذشته است. این در حالی بود که وسایل خانه هم کمی به هم ریخته بود. همچنین ماموران اداره دهم پلیس آگاهی از زن همسایه که جسد را پیدا کرده بود تحقیق کردند. او گفت: مقتول یک بار از شوهرش جدا شد و پس از طلاق، دوباره ازدواج کردند. آنها سه فرزند دارند.‌ تا جایی که خبر دارم هیشه دعوا و اختلاف‌های خانوادگی داشتند و اکثر روزهای هفته صدای دعوا و درگیری آنها را می‌شنیدیم. امروز ساعت 11 صبح شوهر مقتول، به من زنگ زد و گفته بچه‌هایم به مدرسه رفته‌اند و همسرم تلفن را جواب نمی‌دهد. از من خواست بروم ببینم چه شده است و چرا همسرش جواب تلفن را نمی‌دهد. من هم هرچه در زدم جواب نداد. به همین دلیل به خانه آمدم و پس از مدت کوتاهی دوباره جلوی خانه همسایه رفتم اما کسی در را باز نکرد. این بار محکم‌تر در زدم و متوجه شدم در بسته نیست. در را باز کردم و به داخل خانه رفتم و جسد را دیدم.‌ بعد هم به شوهرش و پلیس خبر دادم.

شوهر مقتول نیز وقتی تحت تحقیق قرار گرفت، گفت: سر مسائل مختلف با هم درگیری و اختلاف داشتیم. روز حادثه از سر کار زنگ زدم؛ اما زنم تلفنش را جواب نداد. نگران شدم که نکند حالش بد شده باشد. به زن همسایه گفتم به خانه ما برود که او با جسد همسرم مواجه شد.

در حال حاضر شوهر مقتول به عنوان مظنون بازداشت شده و در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد. همچنین قرار است دوربین‌های مداربسته اطراف خانه بازبینی شود تا معلوم شود آخرین بار چه کسی وارد خانه این زوج شده است.

 

منبع: etemadonline-651795

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد