hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اولین تریلر فیلم Deadpool and Wolverine رکوردشکنی کرد

اولین تریلر فیلم Deadpool and Wolverine رکوردشکنی کرد

اولین تریلر فیلم Deadpool and Wolverine موفق شد رکورد بیشترین میزان تماشا در اولین روز پخش را بشکند.

بامداد روز دوشنبه بود که اولین تریلر فیلم Deadpool 3 در حاشیه مسابقه سوپر بول منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر رکوردشکنی کرده و تیم فوتبال آمریکایی Kansas City Chief تنها برنده بامداد روز دوشنبه نبوده است. به نقل از دیزنی و مارول، اولین تیزر تریلر فیلم Deadpool and Wolverine در ۲۴ ساعت اول انتشار توانسته است بیش از ۳۶۵ میلیون بار در پلتفرم‌های مختلف مثل یوتیوب، اینستاگرام، ایکس و غیره تماشا شود و رکورد پر بیننده‌ترین تریلر در اولین روز پخش را بشکند.

درواقع از مجموع ۳۶۵ میلیون بار تماشا، اولین تریلر فیلم ددپول و ولورین حدود ۱۲۳ میلیون‌بار در طول مسابقه سوپر بول و از تلویزیون تماشا شده است. این رکورد پیش از این متعلق به اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home با بیش از ۳۵۵ میلیون‌بار تماشا در آگست ۲۰۲۱ بوده است. رکوردشکنی اولین تریلر فیلم Deadpool and Wolverine خبر خوشی برای کوین فایگی و مارول استودیو است و می‌توان انتظار داشت این فیلم یکی از موفق‌ترین آثار تابستان ۲۰۲۴ باشد.

رایان رینولدز در نقش ددپول در حال صحبت با هیو جکمن در نقش ولورین در پشت صحنه فیلم Deadpool 3

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول 3 را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلردیس ملقب به پایرو اما کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: zoomg-366773

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد