hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بخش بیماران تنفسی مشکوک به کرونا بیمارستان کیش خالی از بیمار شد

بخش بیماران تنفسی مشکوک به کرونا بیمارستان کیش خالی از بیمار شد

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: پس از گذشت ۶۳ روز، خوشبختانه بخش بیماران تنفسی مشکوک به کووید ۱۹ بیمارستان کیش خالی از بیمار شد.

دکتر محمدرضا رضانیا شب گذشته(اول اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: خوشبختانه از بین نمونه هایی که در چند روز گذشته به آزمایشگاه ارسال شد، مورد جدید شناسایی نشد و تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کیش همان ۵۲ نفر است. از این تعداد ۵۰ نفر با حال عمومی خوب مرخص شده و متاسفانه ۲ مورد فوتی داشته ایم.
وی اضافه کرد: در مورد اخیر یک مورد فوت در بیمارستان کیش رخ داده است، با توجه به اینکه مورد مشکوک به کرونا بود با ضوابط بیماران کرونایی دفن شدند ولی متوفی بیماری پیشرفته سرطان کبد داشته اند و آزمایش بیماری کووید ایشان نیز منفی بوده است.
سخنگوی شورای سلامت کیش اظهار کرد: پس از گذشت ۶۳ روز، خوشبختانه بخش بیماران تنفسی مشکوک به کووید ۱۹ بیمارستان کیش خالی از بیمار شد. امیدواریم این استراحت که کادر درمان بعد از مدت ها انجام می دهند به آنها توان مضاعف دهد تا روزهای آینده اگر بیمار بستری داشتم با سرویس دهی بسیار خوبی که تا الان وجود داشته، ادامه دهند.
رضانیا با اشاره به شروع فعالیت محدود بازارها و اصناف از امروز، از مردم درخواست کرد تا بحث قرنطینه خانگی را کماکان جدی بگیرند و از تجمع در بازارها بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی خودداری کنند. 
وی هشدار داد اگر موارد پیشگیری رعایت نشود، به طور حتم انتقال ویروس مجددا شروع شده و شاهد موج دوم بیماری خواهیم بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد