hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌ها/ کدام جاده‌ها مسدود شدند؟

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌ها/ کدام جاده‌ها مسدود شدند؟

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محدودیت تردد در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور روان گزارش شده و مشکلی وجود ندارد. تنها در محدوده‌های ماسال، مکارود و انارک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس ترافیک نیمه‌سنگین بوده و وضعیت مشابهی نیز در حدفاصل محمدآباد تا بایجان در مسیر شمال به جنوب مجور هراز گزارش شده است.

او درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان خوزستان است و در دیگر محورهای کشور پدیده جوی خاصی گزارشی نشده است. در شرایط بارندگی، لازم است که رانندگان فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کرده و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

جاده کرج چالوس و آزادراه تهران شمال بسته شد

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال بسته شد.

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز از بسته شدن جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: این ممنوعیت تردد به دلیل کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران انجام شده است.

او اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت تهران و کرج، با اعلام ماموران پلیس راه، در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود. اکنون ترافیک در خط شمالی جاده کرج-چالوس، پرحجم است.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

منبع: sharghdaily-918311

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد