hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تصمیم نهایی برای «بی‌بدن»

تصمیم نهایی برای «بی‌بدن»

وزیر ارشا درخصوص بازگشت فیلم سینمایی «بی‌بدن» به بخش مسابقه سودای سیمرغ گفت: این موضوع به مسائل حقوقی برمی‌گردد و ما درگیر مباحث حقوقی نیستیم؛

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال بازگشت فیلم سینمایی «بی‌بدن» به بخش مسابقه سودای سیمرغ، تاکید کرد: دبیر جشنواره فیلم فجر امروز «چهارشنبه، ۱۸ بهمن ۱۴۰۲»، نظرنهایی را در این خصوص اعلام می‌کند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص پیش‌بینی مسابقه فوتبال ایران و قطر گفت: امیدواریم این بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع ایران به پایان برسد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درخصوص بودجه جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: بودجه جشنواره عمدتاً از طریق حامیان مالی تامین می‌شود و مبلغ آن در پایان جشنواره اعلام می‌شود.

وزیر ارشاد افزود:در خصوص مسائل حقوقی که درباره فیلم بی‌بدن مطرح شده، وزارت ارشاد ورود نمی‌کند و امیدواریم مردم از تماشای فیلم‌های جشنواره لذت ببرند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی گفت: سیمرغ مردمی از سال آینده به جشنواره فیلم فجر باز خواهد گشت.

او در پاسخ به سوالی درخصوص فیلم «بی‌بدن» عنوان کرد: این موضوع به مسائل حقوقی برمی‌گردد و ما درگیر مباحث حقوقی نیستیم؛ امیدوارم مردم از دین این فیلم لذت ببرند؛ از همه اصحاب فرهنگ و هنر که امسال  یک جشنواره کم نظیر را رقم زدند، قدردانی می‌کنیم.

وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال بازگشت این فیلم به بخش مسابقه سودای سیمرغ، تاکید کرد: آقای امینی دبیر جشنواره بعدازظهر امروز نظر نهایی را در این خصوص اعلام می‌کند.

اسماعیلی گفت: تمام بلیت‌های جشنواره تقریباً فروخته شده و به نمایش‌های فوق‌العاده رسیده است که نسبت به سال‌های گذشته، بی‌نظیر است؛ بعضی از فیلم‌ها مکرر پخش شدند.

منبع: sharghdaily-918008

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد