hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پیاده‌سازی سامانه موبایلی میزخدمت الکترونیکی شهرداری قم

پیاده‌سازی سامانه موبایلی میزخدمت الکترونیکی شهرداری قم

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قم بیان داشت: سامانه موبایلی قم هوشمند (قمیار) پیاده‌سازی و اجرایی شده است.
به گزارش رویداد ایران_قم،محسن رنجبر از راه اندازی و بهره برداری سامانه نرم افزاری تحت موبایل قم هوشمند، موسوم به «قمیار» خبر داد و اظهار کرد» این سامانه از سال گذشته راه‌اندازی یک نرم افزاری برای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری و سایر خدمات الکترونیکی شهری مورد نیاز شهروندان در دستور کار قرار گرفته بود.
وی افزود: نسخه تحت وب این سامانه در سال گذشته راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و خدمات مهمی مانند ثبت درخواست های حوزه ساختمان و شهرسازی نیز در دوره تخفیفات پایان سال بر روی این سامانه پیاده سازی شدند و هم اکنون اپلیکیشن موبایل (اندروید) این سامانه نیز از طریق پورتال خدمات محور شهرداری و همچنین از طریق کافه بازار در اختیار شهروندان گرامی قرار گرفته است.
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم بیان داشت: سامانه قمیار، هم اکنون علاوه بر خدمات شهرداری به مردم، بخشی از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط دستگاه های دولتی و همچنین شرکت ها و استارت آپ های استان را نیز به صورت لینک‌های ارتباطی به شهروندان ارایه می نماید.
وی عنوان نمود: راهبرد شهرداری قم در این حوزه، ارایه حداکثری خدمات غیرحضوری به شهروندان گرامی و جلوگیری از ترددهای درون شهری و همچنین مراجعات حضوری شهروندان عزیز است که بی شک نقش مهمی نیز در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ایفاء خواهد نمود.
لازم به ذکر است سامانه قمیار از آدرس www.Qomyar.Qom.IR و یا از طریق صفحه اصلی پورتال شهرداری قم به آدرس www.Qom.IR قابل دسترسی است. همچنین شهروندان گرامی می توانند برای دانلود اپلیکیشن موبایل این سامانه علاوه بر آدرس های فوق با جستجوی واژه «قمیار» در سامانه کافه بازار اقدام نمایند.
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد