hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعال شدن ۶۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از اول اردیبهشت ماه

فعال شدن ۶۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از اول اردیبهشت ماه

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: از اول اردیبهشت ماه، بیش از ۱۵۰ اتوبوس به ناوگان فعال افزوده خواهد شد که به تعبیری ۶۵درصد ناوگان اتوبوسرانی فعال خواهد بود.

حمیدرضا دافعیان اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا با قوت در حال انجام است.

وی اشاره‌ای به اهم اقدامات در حال انجام در ناوگان اتوبوسرانی داشت و تصریح کرد: نشانه گذاری فاصله اجتماعی در محدوده ایستگاه‌ها و پایانه‌ها با نصب استیکر و رنگ آمیزی محدوده ایستگاه‌های مهم با حداقل یک و نیم متر فاصله و طراحی و نصب پوستر با محتوای رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و اداره سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در ایستگاه‌ها و پایانه‌ها انجام شده است.

از نصب پوستر تا آموزش در ناوگان اتوبوسرانی

دافعیان به طراحی و چاپ پوستر ویژه اتوبوس‌ها، ایستگاه‌های بی آر تی و پایانه‌ها و ایستگاه‌های ثابت سطح شهر اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها تحت عنوان مدافعان سلامت مستقر شده است.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی جهت آموزش به مسافران به منظور استفاده الزامی از ماسک و دستکش و ضدعفونی نمودن دست‌ها و همچنین پرداخت کرایه به صورت صرفاً الکترونیکی و جلوگیری از پرداخت نقدی کرایه تاکید کرده و از طرفی تعدادی ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تهیه و به مسافرانی که ماسک همراه نداشتند هدیه داده شد.

علامت گذاری ایستگاه‌های بی آرتی

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان ضد عفونی اتوبوس‌ها در ابتدا و انتهای خطوط گفت: با همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حمل و نقل عمومی را از انتشار ویروس کرونا مصون خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ ایستگاه مهم و پرمسافر شامل سه فاز ایستگاه‌های بی آر تی علامت گذاری شده و همچنان ادامه دارد.

افزوده شدن ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان فعال اتوبوسرانی

دافعیان به نصب بیش از چهار هزار پوستر در ایستگاه‌ها، باجه‌های شارژ کارت بلیط و پایانه‌ها اشاره کرد و گفت: با بررسی میدانی و با تماس و همکاری شهروندان با دفتر روابط عمومی، از یکم اردیبهشت ماه، بیش از ۱۵۰ اتوبوس به ناوگان فعال افزوده خواهد شد و بالغ بر ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال می‌شود که به تعبیری ۶۵ درصد ناوگان فعال خواهد بود. ‌


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد