hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بن افلک و مت دیمون فیلم جنایی جدید نتفلیکس را خواهند ساخت

بن افلک و مت دیمون فیلم جنایی جدید نتفلیکس را خواهند ساخت

بن افلک به‌عنوان کارگردان و مت دیمون به‌عنوان بازیگر قرار است در فیلم Animals با شبکه نتفلیکس همکاری کنند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک و مت دیمون دوباره در یک فیلم جدید با یکدیگر همکاری می‌کنند. بن افلک وظیفه کارگردانی فیلم Animals را بر عهده گرفته است که مت دیمون قرار است در این فیلم بازی کند. نتفلیکس حق تولید و پخش این فیلم را در اختیار دارد و افلک و دیمون به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در آن نقش خواهند داشت. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم از مارس امسال (اسفند یا فروردین) در لس آنجلس آغاز خواهد شد.

این پروژه نام‌های زیادی از جمله The Animals of Los Angeles and Be Gentlemen را داشته است اما اکنون نام آن برای سادگی بیشتر به Animals تغییر پیدا کرده است. کانر مک‌اینتایر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم حیوان‌ها را بر عهده داشته که بیلی ری اصلاحات فیلمنامه فیلم را انجام داده است. فیلم Animals داستان نامزد شهرداری و همسرش را دنبال می‌کند که پسر آن‌ها ربوده شده است. این زن و شوهر که در محاصره دشمنان متعدد، افراد سیاسی و غیره هستند چاره‌ای جز این ندارند که دست خود را آلوده کنند تا بتوانند پسرشان را نجات دهند.

افلک و دیمون از دوستان قدیمی هستند که در آثار مختلفی با یکدیگر نیز همکاری کرده‌اند. فیلم Air آخرین فیلمی بوده است که افلک کارگردانی آن را بر عهده داشته و او به‌همراه دیمون در این فیلم نیز بازی کرده است. افلک در سال ۲۰۲۳ در فیلم Air، فیلم Hypnotic و فیلم The Flash حضور داشته است. علاوه‌بر فیلم Air، دیمون در سال ۲۰۲۳ در فیلم Oppenheimer نقش داشته است و از آثار آینده او می‌توان به فیلم Drive-Away Dolls، فیلم IF، فیلم The Instigators و فیلم Unstoppable اشاره کرد.

منبع: zoomg-366406

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد