hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سازنده Dead by Daylight گروهی از کارمندان خود را اخراج می‌کند

سازنده Dead by Daylight گروهی از کارمندان خود را اخراج می‌کند

به‌نظر می‌رسد که استودیو Behaviour Interactive، سازنده بازی Dead by Daylight جدیدترین استودیویی است که با تعدیل نیرو مواجه شده است.

طبق جدیدترین گزارش‌ها، ظاهرا Behaviour Interactive، سازنده بازی Dead by Daylight برخی کارمندان خود را تعدیل کرده است. منابع نزدیک به استودیو به رسانه کوتاکو گفته‌اند نزدیک به ۴۵ نفر در بخش‌های مختلف استودیو در دفتر مرکزی مونترآل اخراج شدند. این استودیو فعلا دراین‌باره اظهارنظر نکرده است؛ اما حداقل یک کارمند در لینکدین جدایی خود را علنی کرده است.

در سال ۲۰۲۳ شاهد تعدیل‌ نیروهای فراوانی بودیم و این موج اخراج‌ها به سال جدید هم رسیده است. فرهان نور، یک سازنده بازی که از آغاز سال گذشته تعدیل‌ها را در صنعت بازی دنبال می‌کرد، در وبسایتی تخمین زده است بیش‌از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در سال گذشته از کار بیکار شدند. تاکنون در سال ۲۰۲۴ هم اخراج حدود ۳ هزار نفر تایید شده است.

یونیتی هفته گذشته گفت ۲۵ درصد نیروی کار خود، قریب به ۱۸۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد. گروه Thunderful، شرکت هلدینگ بازی‌های ویدیویی سوئدی هم اخراج ۲۰ درصد کارمندانش را تایید کرده است. در سال گذشته شرکت‌هایی مثل گروه امبریسر، استودیوهای گیمینگ ایکس باکس، اپیک گیمز، سونی، سی‌دی پراجکت، یونیتی، یوبیسافت، رایت گیمز، بلیزارد، کریستال داینامیکس، کدمسترز، بایوور، استرایکینگ دیستنس، تیم۱۷، فرانتیر دولوپمنتز، تل‌تیل گیمز، دیجیتال اکستریمز، آمازون و دیجیتال بروز تحت تاثیر تعدیل‌ها قرار گرفتند.

منبع: zoomg-366224

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد