hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > اعلام محدودیت‌های ترافیکی و تردد در جاده‌های شمال کشور

اعلام محدودیت‌های ترافیکی و تردد در جاده‌های شمال کشور

محدودیت‌های ترافیکی و تردد در جاده‌های شمالی کشور اعلام شد.

 به گزارش شبکه شرق، رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج‌-‌چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال در محدوده این استان خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه «۲۹ دی ماه ۱۴۰۲» از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

او افزود: تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران، از ساعت ۱۷ روز جمعه «۲۹ دی ماه» با اعلام مأموران پلیس راه در محل یک‌طرفه خواهد شد. با توجه به افزایش دما طی چند روز اخیر، خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان، به‌ویژه جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: بر این اساس رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ در آنها وجود دارد، پرهیز کنند ضمن آنکه قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج-چالوس مطلع شوند.

او یادآور شد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی، از مهم‌ترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف‌پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب برو حوادث احتمالی نشود.

منبع: sharghdaily-915146

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد