hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۲۵۰ پرس غذای متبرک در بیمارستان شهید رجایی توزیع شد

۲۵۰ پرس غذای متبرک در بیمارستان شهید رجایی توزیع شد

مسئول کانون خادمیاران مرکزی گچساران گفت: ۲۵۰ پرس غذای متبرک در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» بین بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی توریع شد.




 «سعید فصیحی اردکانی»، امروز شنبه (۲۳ فروردین) در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در گچساران، در خصوص طرح «نسیم مهر رضوی» گفت: این طرح به صورت سراسری توسط آستان قدس رضوی با محوریت بنیاد کرامت رضوی در استان ها و شهرستان ها به جهت توزیع غذای تبرکی امام رضا(ع) بین بیماران، پرستاران، پزشکان و کلیه کادر بیمارستانی برگزار می شود.
 
مسئول کانون خادمیاران رضوی در گچساران افزود: خادمیاران رضوی شهرستان گچساران با حضور در بیمارستان‌ شهید رجایی این شهر از تلاش مدافعان سلامت تقدیر کرده و با توزیع غذای متبرک و بسته های تبرکی شامل (نبات، نمک، اسپند، حرز امام رضا و گلاب) آستان قدس رضوی به دلجویی از بیماران مبتلا به کرونا پرداخته و برای شفای آنان دعا کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: در طرح «نسیم مهر رضوی» ۲۵۰ پرس غذای متبرک که مواد اولیه ارسالی آن از سوی آستان قدس رضوی بود، طبخ و بین کادر بیمارستان و بیماران توزیع شد.
 
فصیحی اردکانی با اشاره به حضور خادمیاران آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ شهید رجایی که میزبان بیماران مبتلا به کرونا در گچساران است، بیان کرد: این کار با هدف تکریم و تجلیل از مدافعان سلامت و عیادت از بیماران کرونایی انجام گرفت و بسته های تبرکی ارسال شده از آستان قدس رضوی به مدافعان سلامت اهدا شد.
 
مسئول کانون خادمیاران رضوی در گچساران ادامه داد: برگزاری مراسم مختصر توسل به امام رضا (ع) و قرائت زیارت مخصوص به همراه مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌ هایی بود، که روحیه بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی را به نشاط و امید مبدل کرد.
 
فصیحی اردکانی، با قدردانی از تلاش خادمیاران رضوی برای تولید بیش از سه هزار ماسک بهداشتی، تاکید کرد: سه کارگاه خانه ای دوخت و اهدای ماسک‌های بهداشتی، با مشارکت خادمیاران رضوی، فعالیت خود را از اواخر اسفندماه ۹۸ آغاز کرده و روزانه چند صد ماسک بهداشتی را برای استفاده مدافعین سلامت تولید می‌کنند که ماسک ها در بیمارستان ها و مناطق محروم شهر و حاشیه شهر توزیع می شود‌.
 
وی عنوان کرد: کانون خادمیاری سلامت به جهت تخصص خود در حوزه مشاوره سلامت خانواده و پاسخگویی به ارائه خدمات مشاوره ای پرداختند؛ همچنین همزمان با راه اندازی طرح ملی مشاوره تلفنی «۴۰۳۰» خادمیاران سلامت امام رضا(ع) در سراسر کشور نیز با دستور و راهبردی آستان قدس رضوی، با مجموعه سلامت کشور در حال خدمت رسانی و ارائه مشاوره پزشکی، مراقبتی و آموزشی در مورد بیماری کرونا هستند.
 
این فعال فرهنگی، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی به خانواده های نیازمند و درگیر با کرونا با مشارکت خیرین جهت ماه مبارک رمضان در حال آماده سازی است.
 
وی در پایان، از آقایان صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران، حسینی، رئیس بیمارستان شهید رجایی و کامران، مدیر خدمات بیمارستان تشکر و قدردانی کرد. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد