hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تعزیر متصدی یک تعاون روستایی در شیراز

تعزیر متصدی یک تعاون روستایی در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متصدی یک تعاونی روستایی، به دلیل فروش غیرمجاز نفت سفید خبر داد.

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک تعاونی روستایی پیرامون فروش غیرمجاز 39 هزار و 420  لیتر نفت سفید خارج از ضوابط تعیین شده دولت به ارزش هشت میلیارد و 500  میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف متصدی تعاونی مورد نظر را محرز و متهم را به پرداخت 25 میلیارد و 502 میلیون ریال جریمه نقدی معادل سه برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: ناحیه مرکزی پخش فراورده های نفتی استان گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کرد.

تعزیر 13 میلیاردی قاچاقچی کالا در کازرون

سالاری همچنین گفت: پرونده قاچاق انواع کالا شامل یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین ظرف شویی و خردکن در شهرستان کازرون از یک منزل به ارزش 6 میلیارد 706 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون بررسی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا و تحویل آن ها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت 13 میلیارد و 412 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان گزارش این تخلف را از یک منزل در شهرستان کازرون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد