hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > رازگشایی از مرگ مرموز زن ثروتمند بعد از 2 سال

رازگشایی از مرگ مرموز زن ثروتمند بعد از 2 سال

کارشناسان پزشکی قانونی راز مرگ زنی را که جسدش بعد از دو سال پیدا شد، فاش کردند.

علت مرگ زن ثروتمند که جسدش بعد از دو سال در آپارتمان مجللش پیدا شد،  در آزمایش‌های پزشکی قانونی مشخص و معلوم شد او کشته نشده بلکه بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته است.

به گزارش سایت جنایی، ماموران یکی از کلانتری‌های تهران در بیست و یکمین روز آبان امسال با بازپرس موسی رضازاده که در آن روز مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت تماس گرفتند و خبر دادند زن ۷۰ساله در آپارتمانش به کام مرگ رفته است.

جسد زن ۷۰ساله در سالن پذیرایی آپارتمانش افتاده بود و زمانی طولانی از مرگش می‌گذشت. فردی که پیدا شدن جسد را به پلیس اطلاع داده بود خواهرزاده متوفی بود. او به بازپرس جنایی گفت: خاله‌ام سال‌ها بود تنها زندگی می‌کرد. پس از مرگ شوهرش، به‌ تنهایی عادت کرده بود. حدود دو سال بود که از او خبر نداشتیم و فکر می‌کردیم به شهرستان رفته. مدتی بود به او فکر می‌کردم و امروز تصمیم گرفتم به خانه‌اش سر بزنم اما وقتی وارد شدم با دیدن جسدش شوکه شدم.

در بررسی‌ کارآگاهان پلیس آثاری از ورود به عنف به خانه دیده نمی‌شد. همچنین خانه مرتب بود و به‌هم‌ریختگی دیده نمی‌شد. در بخش دیگری از تحقیقات پاکت شیری در یخچال پیدا شد که تاریخ دو سال قبل رویش درج شده بود، اما با توجه به زمان زیادی که از مرگ زن تنها می‌گذشت، معلوم نبود چطور همسایه‌ها متوجه بوی تعفن نشده‌اند. 

در این شرایط بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت مرگ این زن پس از معاینات دقیق از جمله سم‌شناسی مشخص شود.

در حال حاضر کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی و آزمایش‌های متعدد روی باقی‌مانده جسد این زن اعلام کرده‌اند او بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده است. به این ترتیب پرونده این مرگ مشکوک بسته شد.

 

منبع: etemadonline-647886

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد