hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > جمعیت هلال‌احمر گوش شنوای جامعه و زبان گویای مردم در مشکلات است

جمعیت هلال‌احمر گوش شنوای جامعه و زبان گویای مردم در مشکلات است

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه‌های ارزشمند و عظیم جمعیت هلال احمر در صحنه بحران‌ها هستند، گفت: جوانان با روحیه صبر و شکیبایی و انرژی سازنده بسیاری از بحران‌ها را به فرصت برای خدمت تبدیل می‌کنند. محمود محمدی‌نسب در همایش اختتامیه دومین دوره انتخابات مجامع کانون‌های دانشجویی و جوانان در جمع اعضای مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال‌احمر عنوان کرد: جوانان در جمعیت هلال‌احمر یک ظرفیت بالنده و باارزش هستند و حتی اگر در مواجهه با بحران‌ها رسالتی در حل مشکلی نداشته باشند با روحیه مطالبه‌گری آن را به گوش مسئولان می‌رسانند و این کار باارزشی است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر همواره ثابت کرده که گوش شنوای جامعه و زبان گویای مردم در مشکلات است، افزود: اگر کاری در حد توان خود نمی‌تواند انجام دهد، مسئولان را به سمت و سوی رفع مشکلات فرامی‌خواند.
دبیرکل جمعیت هلال‎احمر کشور عنوان کرد: هر چند امکانات وسیعی در اختیار نداریم اما همین جوانان ثابت کرده‌اند که از هیچ تلاشی برای رهایی از بحران‌ها فروگذار نیستند.
محمدی‌نسب مطالبه‌گری را وظیفه سنگینی دانست و اظهار کرد: در رفع مشکلات جامعه وظیفه‌ای است که بر عهده یکایک اعضای جمعیت هلال احمر قرار گرفته است و فردی که خود را عضو جمعیت هلال‌احمر می داند و وظیفه‌اش را کمک به همنوع می‌شمارد، هرگز بی‌تفاوت از کنار صحنه‌ها عبور نمی‌کند.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور تاکید کرد: رسالت جمعیت هلال احمر با سیاسی‌بازی و بی‌توجهی به مشکلات جامعه منافات دارد و ما فراتر از مسائل سیاسی و جناحی و به صورت فراملی و فرادینی و فراجناحی به خدمت می‌پردازیم.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم گفت: با توجه به کمبود منابع باید بهره وری را در امور نوع دوستی و خدمات داوطلبانه در راس امور قرار دهیم. دکتر شهاب الدین صابونچی در اختتامیه دومین دوره انتخابات مجامع کانون‌های دانشجویی و جوانان عنوان کرد: در انتخابات و رقابتی که انجام شد نیروهایی به چرخه آمدند که امید است بتوانند خدمات را به بهترین نحو مدیریت نمایند.
او ادامه داد: وظایف و رسالت مهم ما حرکت در جهت خدمت و نوع دوستی و حضور فعال در بحران‌هاست هر چند با توجه به کمبودها باید به مدیریت منابع پرداخت.
صابونچی گفت: با توجه به کمبود منابع باید بهره‌وری را در امور نوع دوستی و خدمات داوطلبانه در راس امور قرار دهیم. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد