درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 285758 | 16 دی 1402 ساعت 12:03

(عکس) دادگاه اتوبوسی در تهران راه افتاد!

به دنبال اجرای طرح مقابله با عابران متخلف در شهر تهران، اتوبوس‌هایی برای محاکمه عابران متخلف در نظر گرفته شدند.
(عکس) دادگاه اتوبوسی در تهران راه افتاد!


عابران متخلف در اتوبوس محاکمه شده و قاضی رای صادر می‌کرد.

به دنبال اجرای طرح مقابله با عابران متخلف در شهر تهران، اتوبوس‌هایی برای محاکمه عابران متخلف در نظر گرفته شدند.

روزنامه اطلاعات ۱۲ دی ۱۳۵۲ در خبری نوشت: عابران متخلفی که از پرداخت جریمه سرباز می‌زدند به دادگاه‌های سیاری که در اتوبوس تشکیل شده بود منتقل می‌شدند.

در این اتوبوس‌ها قاضی درباره تخلف شهروند رای صادر می‌کرد. خبر را بخوانید و عکسی از دادگاه‌های اتوبوسی ۵۰ سال پیش تماشا کنید.

182

منبع: اطلاعات آنلاین

منبع: faradeed-170251



عکس خوانده نمی‌شود