hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > شهرداران شیراز و نجف یادداشت همکاری امضا کردند

شهرداران شیراز و نجف یادداشت همکاری امضا کردند

یادداشت تفاهم همکاری بین شهرداران شیراز و نجف در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس امضا و مبادله شد.

شهردار شیراز در خصوص این یادداشت تفاهم گفت: مفاد این یادداشت متمرکز بر مجموعه اقدامات مشترکی برای  بهره برداری  بهینه از ظرفیت‌های دو شهر است.

 محمدحسن اسدی گفت: ظرفیت‌های شیراز در حوزه‌های مختلف نظیر خدمات شهری، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت پسماند و سایر امورات فنی و عمرانی بوده که می‌تواند دانش فنی و امکانات مدیریت شهری این کلان‌شهر را در اختیار شهرداری شهر مقدس نجف قرار بدهد.

وی اظهار امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه، فصل مشترک و یک ارتباط برای این دو شهر مذهبی و دینی باشد و خیر و برکات برای مردم به همراه داشته باشد.

شهردار نجف  اشرف نیز در این خصوص از حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس به میزبانی کلان‌شهر شیراز ابراز خرسندی و بیان کرد: این حضور منجر به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان شهرداری شیراز و نجف در حوزه‌های مختلف شد.

عدی عبدالصاحب طویر الخالدی افزود: این یادداشت تفاهم‌ در قالب توسعه موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک، زیبا سازی شهری و موضوع مورد تأکید حوزه پسماند و بازیافت امضا شد.

وی اظهار امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه منجر به توسعه ارتباطات مشترک بیشتر میان مردم شهر شیراز و نجف باشد و با این ارتباطی که شکل گرفته است بتوانیم در حوزه‌های بیشتر با یکدیگر مشارکت و تعامل داشته باشیم.

 انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد