hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > لغو مراسم تشییع‌پیکر شهدای انفجار کرمان

لغو مراسم تشییع‌پیکر شهدای انفجار کرمان

مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی کرمان، با تصمیم شورای تامین استان لغو شد.

به گزارش شبکه شرق، مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی کرمان لغو شد.

استاندار کرمان اعلام کرد: مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی که قرار بود فردا «جمعه، 15 دی ماه 1402» از ساعت ۱۰ صبح، از خیابان غزه به سمت مصلی کرمان برگزار شود، با تصمیم شورای تامین لغو شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان اظهار داشت: مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی که قرار بود فردا از ساعت 10 صبح از خیابان غزه به سمت مصلی کرمان برگزار شود با تصمیم شورای تامین لغو شد و اجتماع مردمی با حضور مردم و شهدا در مصلی کرمان برگزار خواهد شد.

‌او افزود: همچنین محدوده گلزار شهدای کرمان، بعد از دعای ندبه تخلیه می‌شود تا شرایط برای تدفین شهدا فراهم شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: بعد از اتمام مراسم در مصلی، پیکر شهدا به مرور به گلزار منتقل شده و خاکسپاری فقط با حضور خانواده‌ها انجام خواهد شد لذا مردم به هیچ وجه در گلزار شهدا حضور نیابند. شهدای شهرستان‌ها و روستاها نیز از امشب به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند.

ساعت 14:50 دقیقه و در ‌15:17 دقیقه بعدازظهر 13 دی ماه سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد که حادثه اول در ورودی گلزار شهدای کرمان و حادثه دوم در ورودی تخت‌درگاه قلی‌بیگ اتفاق افتاده است که در این حادثه تعداد زیادی از هم‌وطنان مصدوم و یا شهید شدند.

منبع: sharghdaily-912946

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد