hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > افت معاملات سهام در هفته ریزش بورس+ اینفوگرافیک

افت معاملات سهام در هفته ریزش بورس+ اینفوگرافیک

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال 4 هزار میلیارد تومان ریزش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد 8 درصد کاهش یافت. 

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 5 هزار و 162 میلیارد تومان افزایش یافت اما روز یکشنبه به رقم 4 هزار و 310 میلیارد تومان تنزل کرد.

روز دوشنبه نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 581 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به 4 هزار و 795 میلیارد تومان افزایش یافت.

روز چهارشنبه ارزش معاملات خرد 5درصد افت کرد و به 4 هزار و 568 میلیارد تومان رسید. 

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 683 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 5 هزار و 108 میلیاردی هفته پیشین، افت 8 درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد حفارس بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات را داشت. روز یکشنبه ثپردیس در صدر جدول ارزش معاملات بود و وبصادر بیشترین حجم معامله بازار را داشت.

روز دوشنبه نماد معاملاتی ذوب آهن در صدر بود. نمادهای ذوب، ثپردیس، خنصیر، نطرین و ثشاهد بیشترین ارزش معاملات و ذوب، شستا، کرمان، خساپا و خودرو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای کرومیت، حآفرین، ثپردیس، زماهان و ثشاهد بیشترین ارزش و نمادهای حآفرین، ثامید، شستا، کوثر و چکاپا بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای شگستر بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بازار را داشت. 

در جدول ارزش معاملات پس از شگستر، نمادهای کمرجان، ثپردیس، خودرو و خگستر قرار داشتند. در جدول بیشترین حجم معاملات نیز، نمادهای شستا، خودرو، کرمان و خساپا در پی نماد شگستر بودند.

021013

منبع: eghtesadnews-619829

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد