hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > گیم پس سال ۲۰۲۴ را با دو بازی بزرگ و محبوب آغاز می‌کند

گیم پس سال ۲۰۲۴ را با دو بازی بزرگ و محبوب آغاز می‌کند

شرکت مایکروسافت فهرست بازی‌های جدیدی که در ماه ژانویه به سرویس گیم پس می‌آیند را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اولین دسته از بازی‌هایی را که قرار است در ماه ژانویه ۲۰۲۴ به سرویس گیم پس اضافه شوند معرفی کرد که در میان آن‌ها می‌توانیم نام‌های بزرگی را ببینیم. طبق اعلامیه مایکروسافت، بازی Assassin’s Creed Valhalla در ۱۹ دی (۹ ژانویه) و ریمیک Resident Evil 2 در تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) در دسترس مشترکان گیم پس قرار می‌گیرند. هر دو بازی اعلام شده برای کنسول‌های ایکس باکس، کامپیوتر و سرویس ابری مایکروسافت قابل دسترسی خواهند بود.

علاوه‌بر دو بازی گفته شده، مشترکان گیم پس از همین حالا می‌توانند بازی ماجراجویی اول‌شخص Close to the Sun را تجربه کنند. همچنین از فردا بازی Hell Let Loose در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه این ماه بازی اکشن و ماجراجویی Figment در تاریخ ۱۹ دی (۹ ژانویه) و پس از آن دو بازی Super Mega Baseball 4 و We Happy Few در ۲۱ دی (۱۱ ژانویه) به سرویس اضافه می‌شوند. درنهایت بازی ترسناک روانشناختی Those Who Remain در تاریخ ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) به سرویس گیم پس می‌آید.

همان‌طور که مشترکان گیم پس انتظار دارند، در هر ماه و با ورود بازی‌های جدید شاهد خارج شدن بازی‌های قدیمی هستیم؛ از همین رو بازی GTA 5 در تاریخ ۱۵ دی (۵ ژانویه) از سرویس گیم پس کنسول‌ها و کلاد خارج خواهد شد. همچنین مایکروسافت پیش از این تایید کرده بود چهار بازی Garden Story ،MotoGP 22 ،Persona 4 Golden و Persona 3 Portable در تاریخ 25 دی (15 ژانویه) از دسترس کاربران کامپیوتر، کنسول و کلاد خارج می‌شوند.

منبع: zoomg-365878

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد