hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > استودیو سازنده بازی Stray Souls تعطیل شد

استودیو سازنده بازی Stray Souls تعطیل شد

فروش نه‌چندان مطلوب بازی Stray Souls، توقف کار شرکت Versus Evil، مزاحمت اینترنتی و بسیاری از مسائل دیگر استودیو Jukai را به تعطیلی کشاند.

تعطیلی استودیو Jukai، سازنده بازی Stray Souls پیش‌ از تعطیلات سال نو یکی از خبرهایی بود که کمتر دیده شد. بسته‌شدن ناشر این استودیو یعنی Versus Evil، بازخورد منفی منتقدها به Stray Souls و فروش نه‌چندان مطلوب بازی و البته مزاحمت اینترنتی از دلایل تعطیلی این استودیو عنوان شده است. به‌نظر می‌رسد که مورد آخر مسئله‌ ناخوشایندتری برای اعضای این استودیو بوده است که شامل دو عضو اصلی و پرسنل قراردادی می‌شد.

استودیو جوکای در این‌باره گفت: «ما، اعضای Versus Evil، دیگر توسعه‌دهنده‌های این شرکت و حتی نزدیکان ما در تمام این مدت مورد حمله‌های سایبری متعددی قرار می‌گرفتیم. همچنین تعدادی از جامعه طرفدارها با پیام‌‌‌ها و ایمیل‌‌‌های ناخواسته عذاب می‌کشیدند. وظیفه رسیدگی به این مسئله اکنون برعهده وکلای ما است و نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم، اما بدانید که این عمل را با وجود تعطیلی استودیو بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.»

تعطیلی جوکای به معنای اخراج هیچ یک از اعضای استودیو نبود؛ چراکه این استودیو «هرگز به‌‌عنوان یک شرکت بزرگ عمل نمی‌کرد» و درعوض خود اعضا تصمیم گرفتند تا «هر یک مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند.» آی‌پی Stray Souls همچنان در اختیار سازنده‌های این اثر قرار دارد، اما شانس پشتیبانی بیشتر از این بازی بسیار پایین است.

بازی Stray Souls در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ (۲۵ اکتبر ۲۰۲۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد.

منبع: zoomg-365870

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد