hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نمایشگاه‌ گردشگری فرصتی طلایی برای نمایش توانمندی‌های شهر و شهرداری شیراز است

شهردار شیراز:

نمایشگاه‌ گردشگری فرصتی طلایی برای نمایش توانمندی‌های شهر و شهرداری شیراز است

شهردار شیراز گفت: نمایشگاه‌های گردشگری  فرصتی برای نمایش توانمندی‌های شهر  و شهرداری در حوزه‌ه‌های مختلف است.

محمدحسین اسدی گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری در همه شهرهای ایران و دنیا، چه در صحنه داخلی و بین المللی، رسیدگی به بسترها و زیرساخت‌های گردشگری برای تسهیل گردشگری امور شهری است.

اسدی افزود: عملا شهرداری‌ها در حوزه‌های فضاسازی، ارائه خدمات شهری،  حوزه های حمل و نقل و …همواره در تلاش هستند که تسهیل کنند امور گردشگری را  برای رسیدن به رضایتمندی مطلوب گردشگر و جلب و جذب هرچه بیشتر گردشگر به مقاصد گردشگری باشند.

به گفته وی نمایشگاه‌های گردشگری هم فرصتی برای نمایش توانمندی‌های شهر و شهرداری در حوزه‌های حمل و نقل، جاذبه سازی، فضا سازی در خصوص معرفی موزه شهرداری، ارایه خدمات در کنار جاذبه‌های کلیدی و عملا هم فرصتی برای تبادل فرصت های سرمایه گذاری و هدایت سرمایه گذارانی که برای دیدن به نمایشگاه می‌آیند.

شهردار شیراز گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس نیز فرصتی فرهنگی برای معرفی اتفاقاتی که برای شهر در حوزه گردشگری چه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سایر خدمات رخ م‌ دهد ایجاد شده و هم بستری برای مشاهده بسته‌های سرمایه‌گذاری خواهد بود.

اسدی با اشاره به اینکه مهرماه امسال شهرداری شیراز به عنوان شهرداری برتر حوزه حمل و نقل و خدمات ملی و شیراز هم به‌عنوان شهر برتر کشور در حوزه خدمات گردشگری انتخاب شد افزود: معرفی دستاوردها، مسیرها و جاذبه‌ها و پروژه‌های عمرانی حوزه گردشگری توسط شهرداری در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز، دنبال می‌شود.

شهردار شیراز گفت: تله کابین، آکواریوم، موزه، باغ‌ها و اتوبوس گردشگری، بخشی از اقدامات دنبال شده و در دستور کار مرتبط با حوزه گردشگری است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد