hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نشست تخصصی "روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب" در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس:

نشست تخصصی "روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب" در شیراز برگزار می‌شود

عباس فرج زاده با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: نشست تخصصی- آموزشی با عنوان روابط عمومی پویا، زمینه ساز انتخابات مطلوب ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری های فارس برگزار می شود.

عباس فرج زاده گفت: در این نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها و روسای کمیته های اطلاع رسانی انتخابات در استان فارس حضور خواهند داشت.

فرج‌زاده گفت: این دوره آموزشی یک روزه، سه‌شنبه پنجم دی با همکاری و هم افزایی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و شرکت گاز فارس در سالن پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و با حضور استاندار فارس، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و جمعی از مدیران استانی برگزار می شود.

فرج زاده با اشاره بر اینکه در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، اظهار داشت: در این جلسه معاون سیاسی استاندار فارس و رئیس ستاد انتخابات استان از ضرورت انتخابات، مولفه های چهارگانه و انتظارات از روابط عمومی ها سخن خواهد گفت.

وی ادامه داد: ارزش گذاری خبر، تعامل رسانه ای(ارتباط و هم افزایی رسانه ها)، روایت اول و روایت غالب، تکنیک ها و فنون اقناعی بخش دیگری از محتوای این نشست تخصصی و آموزشی را به خود اختصاص خواهد داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس بر ضرورت استفاده از شیوه های نوین تولید و انتشار خبر در جهت افزایش مشارکت و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: شیوه های کنشگری موثر رسانه ای در جهاد تبیین، تکنیک ها و فنون اقناعی، سواد شبکه های اجتماعی، توان افزایی ارتباطی در ارتباطات انسانی و جنگ روایت ها بصورت عملیاتی در این نشست مطرح خواهد شد.

فرج‌زاده خاطرنشان کرد: ماموریت های روابط عمومی ها، شبکه سازی روابط عمومی ها، ایجاد شبکه رسانه ای، پویایی و استفاده بهینه از ظرفیت های روابط عمومی محور دیگر این همایش است که ارائه خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس گفت: در این همایش تخصصی، اساتید حوزه رسانه از جمله دکتر دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور و آقای محمد لسانی مدرس سواد رسانه به ارائه مباحث تخصصی این حوزه می پردازند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد