hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پتاسیل‌های بالقوه گردشگری فارس بالفعل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

پتاسیل‌های بالقوه گردشگری فارس بالفعل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بر لزوم افزایش حداکثری همدلی و همکاری  بین بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی برای توسعه گردشگری استان تاکید و این مهم را عامل بالفعل شدن پتانسیل‌های بالقوه گردشگری ارزیابی کرد.

محمد ثابت‌اقلیدی با حضور در دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس، گفت: علاوه بر ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری و تاریخی در تمامي ابعاد که در استان فارس وجود دارد، خوشبختانه در این استان نخبه های فرهنگی و گردشگری بی‌شمار هستند که باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: تمامی تلاشمان را برای هر چه بهتر  و با شکوه تر برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ده روز دیگر تا نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي باقی مانده و جا دارد اقدامات و فعالیت ها سرعت بیشتری بگیرد، گفت: با توجه به اینکه فارس از استان های سرآمد  در حوزه گردشگري، میراث فرهنگی و صنایع دستی است بنا داریم با تعامل بیشتر با بخش های خصوصی و صنوف متخصص این حوزه ها پتاسیل های بالقوه را بالفعل تبدیل کنیم‌.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اولویت نخست این روزهای کاریم برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس خواهد بود افزود: این نمایشگاه تخصصی یکی از بزرگ ترین رویدادهای ملی و بین المللی کشور است و بی تردید برگزاری این نمایشگاه در شیراز نقطه عطفی برای استان فارس محسوب می شود.

احمدرضا نقیب‌زاده، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس و مجری نمایشگاه گردشگری پارس نیز توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجام شده پیرامون برگزاری این رویداد ارائه داد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس نیز طی سخنانی با اشاره به حضور پر رنگ و فعال شرکت ها، موسسات و تاسیسات گردشگری داخلی و خارجی، گفت: خوشبختانه با همدلی و همکاری های بخش های مختلف گردشگری نمایشگاه سیزدهم با قدرت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

محمود فخری گفت: امیداورم برگزاری این نمایشگاه تخصصی بتواند  چرخ اقتصاد گردشگری استان را با سرعت بیشتری به حرکت درآورد. 

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد