درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 281142 | 03 دی 1402 ساعت 11:15

کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد

کیانوش عیاری کارگردان سینمای ایران به دلیل سکته در بیمارستان بستری شد.
کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد


به گزارش شبکه شرق، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در بخشی از مراسم پایانی جشنواره سینما حقیقت با اعلام این خبر از حاضران خواست برای سلامتی عیاری دعا کنند.

بر اساس گزارش رسیده، کارگردان آن سوی آتش و خانه پدری در بیمارستان سینای تهران تحت مراقبت پزشکان است.

 

منبع: sharghdaily-911126



عکس خوانده نمی‌شود