hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > سفیر اسرائیل در روسیه: حدود ۱۳۰ نفر هنوز در گروگان حماس هستند

سفیر اسرائیل در روسیه: حدود ۱۳۰ نفر هنوز در گروگان حماس هستند

سفیر اسرائیل در روسیه گفت در مجموع حدود ۱۳۰ نفر شامل سه شهروند روس همچنان در گروگان (اسارت) حماس هستند.

به گزارش شبکه شرق، سفیر رژیم اسراییل در روسیه بن زوی گفت در مجموع حدود ۱۳۰ نفر همچنان در گروگان (اسارت) حماس هستند.

سفیر رژیم اسراییل در روسیه بن زوی در مصاحبه با شبکه روسیا-۲۴ گفت در مجموع حدود ۱۳۰ نفر شامل سه شهروند روس همچنان در گروگان (اسارت) حماس هستند. 

به گزارش خبرگزاری تاس، پیش‌تر حماس اعلام کرد دو زن اسیر با تابعیت روسیه را آزاد کرده و آن‌ها را در پاسخ به «تلاش‌های رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین» به صلیب سرخ تحویل داده است. 

دفتر نخست وزیری رژیم اسراییل پیش از آن که سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند به دست نیروهای این رژیم کشته شوند، گفته بود «۱۳۲ اسرائیلی در نوار غزه زندانی هستند که ما معتقدیم ۱۱۲ نفر از آن‌ها زنده هستند».

هفتاد و سه روز از جنگ غزه می‌گذرد و با وجود آنکه ماشین نظامی اسرائیل همچنان در حال ارتکاب جنایات میدانی به ویژه علیه بیماران و مراکز درمانی است و تاکنون موجب شهادت بیش از ۱۹ هزار نفر شده، مقاومت فلسطین سر خم نیاورده و به اعتراف روزنامه معاریو «هنوز نشانه‌ای از شکست از خود بروز نداده است». 

کتائب القسام دیروز دوشنبه ویدئویی از سه اسیر سالخورده اسراییلی منتشر کرد که در آن می‌گویند در تأسیس ارتش رژیم اسراییل مشارکت داشته‌اند و نمی‌خواهند قربانی حملات نیروی هوایی خود شوند.

کتائب القسام شنبه (۱۶ دسامبر) هم در نخستین پاسخ به اظهارات نخست‌وزیر رژیم اسراییل بنیامین نتانیاهو مبنی بر تشدید فشار نظامی بر حماس برای آزادی «گروگان‌ها»، ویدئویی به سه زبان با عنوان «زمان رو به اتمام است» از اسرای اسرائیلی منتشر کرد.

 

منبع: sharghdaily-910572

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد