hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازرسی‌های یلدایی از بازار فارس

بازرسی‌های یلدایی از بازار فارس

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه از بیستم آذر، نظارت بر بازار ویژه شب یلدا شروع شده است، گفت: فعالیت بازرسان اداره کل صمت از 27 آذر تشدید شده است.

مرتضی شریفی گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، اتاق اصناف موظف به تشدید بازرسی‌های ویژه در آستانه شب یلدا شده است.

وی ضمن تاکید بر نظارت بر کل صنوف به خصوص صنوف مختص این ایام مثل میوه فروشی ها، آجیل، شیرینی، خشکبار و غیره گفت: نظارت ویژه از لحاظ گرانفروشی، مسایل بهداشتی و عرضه کالاهای با کیفیت انجام می‌شود.

شریفی با اشاره به این که دو نمایشگاه عرضه مستقیم اقلام و کالاهای مورد نیاز در سطح شیراز پیش بینی شده است، افزود: نماشگاه اول در محل دائمی نمایشگاه‌های فارس و نمایشگاه دوم در گذر هنر (خیابان مقابل حافظیه) مستقر است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: در شهرستان ها، اتحادیه ها و اتاق های اصناف برای برپایی نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

لازم به ذکر است واحد بازرسی اداره کل صمت به شکل ویژه در کل استان فارس بر عملکرد صنوف و اتحادیه ها نظارت دارند لذا مردم در صورت مشاهده تخلف صنفی می توانند به سامانه ۱۲۴ اعلام شکایت کنند و اگر مردم از نحوه بازرسی ها گلایه مندی داشتند، اعتراض خود را در سامانه مردم رسی به نشانی UU1.ir ثبت کنند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد