hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خط انتقال اصلی آب شهر جنگل به زودی وصل می شود

فرماندار رشتخوار:

خط انتقال اصلی آب شهر جنگل به زودی وصل می شود

فرماندار رشتخوار در نشست شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: 90 کیلومتر زیر سازی شبکه انتقال آب به شهر جنگل با تلاش دستگاه های متولی اجرا شده است. 

خواف ناهید بخششی پایگاه خبری رویداد ایران - حسین باهوش گفت: در همین جا اعلام می‌کنم، هفته آینده خط انتقال اصلی آب شهر جنگل نیز به شبکه آب رسانی وصل خواهد شد.  
وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم جهادی کار کردن و خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.  
وی یادآور شد، هدف از جلسات شورای اداری بررسی مسائل و مشکلات شهرستان و هم اندیشی به منظور رسیدن به نتیجه مدنظر دانست و تاکید کرد: از فرصت خدمتی که در اختیار داریم باید کمال استفاده را برای خدمت و رضایت مندی مردم داشته باشیم و دغدغه مندانه پیگیر مشکلات آنان باشیم.  
نماینده عالی دولت در رشتخوار به منویات مقام معظم رهبری در خصوص امر مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات‌ است که باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.  
باهوش گفت: ایجاد فضای مناسب و بستر سازی لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک وظیفه مهم است و با تبلیغات محیطی به روش های مختلف و استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات می‌توان این موضوع را تحقق بخشید‌.  
وی با تاکید بر این که هدف، ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو است، ادامه داد، باید در شرایطی که دشمن در تلاش برای القای ناامیدی برای پیشبرد اهداف خود است، ما با خدمت بی‌منت در کنار مردم باشیم و در راستای ایجاد فضای پرشور نشاط انتخاباتی نیز کار کنیم.  
وی با تاکید بر این که تمام هدف دشمنان القای یاس و ناامیدی است، تصریح کرد: دشمن پیوسته تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند، اما ما باید امروزه با امید آفرینی و بصیرت افزایی کمک کنیم تا یک نماینده انقلابی و جهادی و پیرو ولایت و رهبری، وارد مجلس شورای اسلامی شود.  
فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه امروز مهمترین مولفه در کشور نعمت امنیت است، یادآور شد: امنیت امروز کشور را ما مرهون تلاش‌های نیروی نظامی و انتظامی و شهدای عزیز مدافع امنیت هستیم.  
باهوش در ادامه گفت: باتوجه به انتخابات پیش‌رو و اقدامات دشمنان درخصوص شائبه ایجاد کردن و تشویش اذهان عمومی برهم افزایی و وحدت همدلی تاکید داریم و با اتحاد و همبستگی بر بسیاری از مشکلات می توان فائق شد و رمز پیروزی ملت ایران و غلبه بر دشمنان وحدت و همبستگی بوده که امیدوارم در راستای مشارکت هرچه بیشتر و ایجاد فضای همدلی تلاش بیشتری انجام شود.
وی اعلام کرد: استخر شنای رشتخوار تا قبل از سال جدید به بهره‌ برداری خواهد رسید و در حوزه ثبت تعهدات اشتغال نیز 67.8 درصد از میزان تعهدات‌ اشتغال شهرستان محقق شده و باید با تلاش مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این عدد در کمترین زمان ممکن، تغییر و افزایش پیدا کند.  
نماینده عالی دولت در رشتخوار با بیان این که باید دستاوردهای دولت و نظام، برای مردم، بیان شود در پایان نشست شورای اداری به مسائلی همچون؛ نصب دوربین های مدار بسته و پایش تصویری در روستاها و شهرها و ادارات، نظارت بر تحرکات انتخاباتی در سطح شهرها و روستا و ارسال گزارش آن به مراجع ذیربط، پیگیری مسئولان دستگاه های اجرایی درخصوص پروژه های نیمه فعال برای بهره برداری در دهه فجر، پیگیری طرح مهم نهضت ملی مسکن شهری و روستایی، اجرای طرح پيشگامان نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از سرقت ها و ... پرداخت. 
بخش جنگل از توابع رشتخوار بیش از 30 هزار نفر جمعیت، 19 روستا، یک شهر و 2 دهستان دارد. 
رشتخوار با 66 هزار نفر جمعیت متشکل از 2 بخش مرکزی و جنگل با 69 روستا در فاصله 218 کیلومتری جنوب مشهد و بین مسیر مواصلاتی خواف به تربت حیدریه واقع شده‌ است.  

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد