hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > دستگیری یک اوباش پس از درگیری با پلیس در فسا

یک مقام انتظامی در فارس خبر داد:

دستگیری یک اوباش پس از درگیری با پلیس در فسا

معاون عملیات فرماندهی انتظامی فارس گفت: یکی از اوباش که دستور مقام قضایی برای دستگیری او صادر شده بود، پس از درگیری با پلیس، دستگیر شد.

سرهنگ "محمد عبادی‌نژاد" بیان کرد: در اجرای دستور کتبی بازپرس شعبه اول دادسرای شهرستان فسا مبنی بر دستگیری فردی اراذل و اوباش با سابقه متعدد کیفری،  بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فسا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون عملیات پلیس فارس ادامه داد: متهم با مشاهده پلیس به سمت ماموران حمله‌ور و با کمک اعضای خانواده قصد متواری شدن داشت که کارکنان زبده با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای وی را مجروح و او را دستگیر کردند.

سرهنگ "عبادی‌نژاد" با بیان اینکه متهم به بیمارستان اعزام شد و تحت درمان قرار گرفت و حال عمومی وی رضایت‌بخش است، گفت: در سوابق متهم جرایمی از قبیل شرکت در سرقت مسلحانه، حمل سلاح گرم، اخلال در نظم عمومی، تهدید باچاقو ، تخریب اموال عمومی و ایجاد جراحات با چاقو به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به اراذل و اوباش، تصریح کرد: پلیس براي برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.   

دستگیری اوباش سابقه‌دار در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا نیز گفت: در پی امدادخواهی شهروندان مبنی بر قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی توسط فردی اوباش در یکی از نقاط پر تردد شهر، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ "فرهاد آراوند" با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش سریعا از محل متواری شده بود، ادامه داد: ماموران کلانتری تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در سوابق متهم 30 فقره سابقه کیفری از جمله نزاع و درگیری، قدرت نمایی، تهدید، اخلال در نظم عمومی و ... به چشم می‌خورد، گفت: اراذل و اوباش مذکور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ "آراوند" با بیان اینکه در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: امنیت عمومی، خط قرمز پلیس است؛ لذا طرح برخورد با اراذل و اوباش با جدیت در حال اجراست.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد