hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اولین تریلر فیلم Civil War کریستن دانست را در جنگ داخلی آمریکا نشان می‌دهد

اولین تریلر فیلم Civil War کریستن دانست را در جنگ داخلی آمریکا نشان می‌دهد

شرکت A24 اولین تریلر رسمی فیلم Civil War به کارگردانی  الکس گارلند و با بازی کریستن دانست را منتشر کرد که در پایان تاریخ اکران این فیلم مشخص شده است.

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation، فیلم Men و سریال Devs به‌تازگی فیلم Civil War را کارگردانی کرده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم منتشر شده است. شرکت A24 امروز اولین تریلر رسمی فیلم Civil War را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد هرج و مرج در آینده‌ای نزدیک در آمریکا را شاهد هستیم. این تریلر نشان می‌دهد که آمریکا پس از وارد شدن به یک جنگ داخلی در حال نابودی است تا جایی‌که رئیس جمهور آمریکا سه دوره دستور حمله هوایی به یک مکان را می‌دهد. 

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فیلم Civil War در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) در سالن‌های سینما و سینماهای IMAX توسط شرکت A24 روی پرده‌های سینما خواهد رفت. کریستن دانست، واگنر مورا، استیون مک‌کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبز و جس ماتنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Civil War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم جنگ داخلی را تماشا کنید:

الکس گارلند وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد. در طول داستان فیلم رقابتی برای رسیدن به کاخ سفید در آینده نزدیک در آمریکا آغاز شده است. گارلند پیش از این اثر جدید خود را به یک فیلم جاده‌ای و جنگی با عناصر هجو آمیز توصیف کرده بود که مثل یک بازی تیراندازی می‌ماند.

منبع: zoomg-365487

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد