hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مدیرکل جدید فرودگاه لارستان معرفی شد

مدیرکل جدید فرودگاه لارستان معرفی شد

طی آئینی؛ محسن رفیعی‌لاری به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی آیت‌اللهی لارستان معرفی و از خدمات هفت ساله امین صولتی، مدیر پیشین این مجموعه قدردانی شد.

فرماندار ویژه لارستان در جلسه معارفه مدیرکل جدید فرودگاه این شهرستان گفت: ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای افزایش شمار پروازهای خارجی در این فرودگاه فراهم است.

داریوش دهقان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این منطقه، موقعیت جغرافیایی و همچنین وجود خیرین و سرمایه گذاران آن و مراودات تجاری و بازرگانی میان تجار این منطقه با کشورهای حوزه خلیج فارس است.

او گفت: همین فرصت ها و ظرفیت ها می‌تواند شرایط را برای معرفی فرودگاه بین المللی لارستان به عنوان کریدور ارتباطی مناطق جنوبی به نقاط مختلف کشور و همچنین پشتوانه ای برای ایجاد سرمایه گذاری های خارجی به ویژه با کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم کند.

دهقان ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی لارستان پوشش ۸۰ درصد از پروازهای خارجی و۲۰درصد پروازهای داخلی را تامین می کند و سایت رادار RCAG، که پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پروازهای منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در برمی گیرد زیر نظر این فرودگاه قرار دارد.

او خاطرنشان کرد: باتوجه به حجم بالای مسافران داخلی و خارجی از فرودگاه لارستان و با وجود بیش از ۱۲۰ هزار لارستانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس، روان سازی در کار مسافران و تردد پرواز ها صورت پذیرد.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: از امروز باید تمام تلاش خود را از یک طرف برای افزایش پروازها در مسیرهای مسقط، نجف اشرف، مشهد مقدس، شیراز و غیره و از طرفی زمینه فعال‌سازی شرکت‌های داخلی و خارجی در فرودگاه لارستان انجام شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد