hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > تریلر جدید فیلم Dune 2 نبردهای حماسی و بزرگ را وعده می‌دهد

تریلر جدید فیلم Dune 2 نبردهای حماسی و بزرگ را وعده می‌دهد

برادران وارنر سومین تریلر رسمی فیلم Dune Part 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جذاب زیادی هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم Dune منتشر شده است. برادران وارنر امروز سومین تریلر رسمی فیلم Dune Part 2 را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد رابطه عاشقانه پل اتریدیز با چانی هستیم. سپس تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم مثل نبردهای بزرگ و حماسی شاهد هستیم که پل اتریدیز در تلاش است تا با کمک بومیان و نیروهای باقی‌مانده سیاره آراکیس را آزاد کند. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب فیلم Dune 2 را تماشا کنید:

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: zoomg-365463

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد