hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > رهاورد دیدار روسای اتاق بازرگانی فارس و سازمان توسعه تجارت ایران برای صادرکنندگان

رهاورد دیدار روسای اتاق بازرگانی فارس و سازمان توسعه تجارت ایران برای صادرکنندگان

روسای اتاق بازرگانی، صنعت، تجارت و کشاورزی فارس و توسعه تجارت ایران، در جلسه‌ای به بحث و بررسی راهکارهای رفع مسائل اساسی پیش روی صادرکنندگان پرداختند.

مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه سفر وزیر تجارت، صنعت و سرمایه گذاری کشور عمان به شیراز، طی جلسه‌ای با محمدصادق حمیدیان، درجریان درخواست‌های صادرکنندگان فارس، قرار گرفت.

به گزارش رویداد ایران به نقل از اتاق بازرگانی فارس، در این دیدار، ضیغمی، دستوراتی را برای رفع مشکلات مرتبط با فعالیت‌های صادراتی تجار و بازرگانان فارسی صادر کرد.

ضیغمی ضمن تاکید بر اهتمام ویژه خود برای رفع مشکل شرط سند تک برگ در سامانه جامع تجارت برای متقاضیان دریافت و تمدید کارت بازرگانی هوشمند، یادآور شد که با توجه با تایید این موضوعات در کمیسیون زیربنایی دولت، به زودی راهکارهای اجرایی در هیئت وزیران مصوب می‌شود.

براساس این گزارش، معاون وزیر صمت همچنین دستور بررسی علت تاخیر در تایید درخواست های استفاده از استثنائات ویژه فرآیند تمدید کارت های بازرگانی و امکان واگذاری دو مرحله ای بررسی درخواست ها مرحله اول در استان ها و سپس توسط دفتر مقررات صادرات و واردات را صادر کرد.

یکی دیگر از دستاوردهای جلسه یاد شده، صدور دستور بررسی و اصلاح ایرادات فنی بین دو سامانه جامع تجارت و سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند بود.

برابر این گزارش، دستورات رئیس سازمان توسعه تجارت ایران کتباً به مدیران ستادی سازمان یاد شده اعلام و ابلاغ شده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد