hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > (ویدیو) تریلر جدید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire؛ گودزیلا صورتی

(ویدیو) تریلر جدید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire؛ گودزیلا صورتی

شرکت برادران وارنر تریلر تازه‌ای از فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را منتشر کرده که در آن قدرت جدید گودزیلا با رنگ صورتی نمایش داده می‌شود.

این روزها بهترین زمان برای طرفداران گودزیلا محسوب می‌شود. از تلویزیون گرفته تا سینما، هر جا را که نگاه کنید این کایجو حضور داشته و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.

یکی از همین آثار گودزیلا محور، فیلم Godzilla x Kong: The New Empire است. به منظور آشنا کردن علاقه‌مندان با جنبه‌های بیشتری از این فیلم، شرکت برادران وارنر تریلر جدید آن را منتشر کرده است.

در این تریلر شاهد بازگشت کینگ کونگ و ظهور یک دشمن جدید بسیار قدرتمند هستیم. اما ویژگی که بیشترین توجه را به خود جلب کرده و باعث شده که طرفداران در شبکه‌های احتماعی در مورد این فیلم صحبت کنند، نمایش قدرت جدید گودزیلا با رنگ صورتی است. تریلر جدید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را در زیر مشاهده کنید:

کینگ کونگ و گودزیلا در فیلم جدید باید با دشمن تازه‌ای رو‌برو شوند

علاوه بر تاثیر‌های داستانی، تغییر رنگ گودزیلا می‌تواند اهداف تجاری هم داشته باشد. در تمامی فیلم‌هایی که تا‌کنون از MonsterVerse اکران شده، گودزیلا تقریبا یکسان ظاهر شده است. این بدان معنا بوده که فروش کالاهای مرتبط افزایش قابل‌توجهی نداشته است. اما با اضافه شدن یک رنگ جدید، آیتم‌های تازه‌ای به بازار راه پیدا می‌کنند.

امیدواریم که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد فیلم Godzilla x Kong: The New Empire ارائه شود. طبق اعلام شرکت برادران وارنر، این اثر قرار است در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ (۱۲ آوریل ۲۰۲۴) در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

منبع: کافه بازار

منبع: faradeed-165588

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد