hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > بازداشت فرزند و اعضای دفتر آیت‌الله منتظری

بازداشت فرزند و اعضای دفتر آیت‌الله منتظری

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی در خاطرات روز هفدهم آذر واکنش رسانه‌ها نسبت به سخنرانی خاتمی، بازداشت، فرزند آیت‌الله منتظری و بیانیه تحکیم وحدت اشاره کرده‌است.متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌‌خوانید.

در منزل بودم. وقت با مطالعه بولتن‌ها و گزارش‌های مربوط به فلسطین گذشت. رسانه‌های داخلی و خارجی، به اجتماع دیروز دانشجویان و اظهارات آقای [سیدمحمد] خاتمی پرداخته‌اند؛ هر یک در زاویه دید و خواست خویش. رسانه‌های خارجی، سیاست تفرقه‌انگیزی را دنبال می‌‌کنند. شب، محسن آمد و تذکراتی در مورد شش‌ماهه دوم خاطرات سال ۱۳۶۱- که آماده چاپ ‌شده - داشت که بررسی‌کردیم.

سعید، فرزند آیت‌الله منتظری، همراه چند نفر از اعضای دفتر ایشان، بازداشت شده‌اند. آقای احمد منتظری، [فرزند آیت‌الله منتظری]، در مصاحبه‌‌ای با رادیوهای فارسی بیگانه گفته است،گویا به اتهام اقدام به نشرکتاب خاطرات آیت‌الله منتظری، بدون کسب اجازه رسمی، بازداشت شده‌اند. دیروز در بسیاری از دانشگاه‌ها، مراسم روز دانشجو بوده و بیانیه‌هایی از سوی انجمن‌های اسلامی، متعلق به دفتر تحکیم وحدت منتشر شده که لحن اکثر آنها تُند است و نیز حملات در جلسات و بیانیه‌ها، متوجه قوه قضائیه و شخص آقای [سیدمحمود] هاشمی‌شاهرودی، [رئیس قوه‌قضائیه] است.

امشب، بناست دادگاه عالی فلوریدا، در مورد تقاضای تجدیدنظر اَل‌گور، [نامزد حزب دموکرات] رأی بدهد، رسانه‌های خارجی گزارش می‌دهند.

 

منبع: sharghdaily-909081

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد