hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لزوم تقویت تشکل‌های دانشجویی/نقش تشکل‌های دانشجویی در حال کمرنگ شدن است

معاون استانداری فارس:

لزوم تقویت تشکل‌های دانشجویی/نقش تشکل‌های دانشجویی در حال کمرنگ شدن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر لزوم تقویت تشکل‌های دانشجویی به ویژه از سوی دانشجویان، گفت: دانشجویان حضور و فعالیت کردن در تشکل های دانشجویی را غنیمت شمرده و فرصتی برای تمرین مدیریت به حساب آورند.

اسماعیل قزل سفلی در جمع دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی شیراز، فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را بهترین بستر رشد فکری و عملی دانست و گفت: تشکل ها اگر نیرو نداشته باشند نمی‌توانند بروز و ظهور داشته باشند.

او اضافه کرد: لازم است که برای تقویت نیروها و افزایش تعداد افراد فعال در تشکل ها تلاش شود و زمانی می‌شود به یک تشکل گفت فعال هستند که عقبه نیروی انسانی داشته باشند.

قزل‌سفلی خطاب به دبیران تشکل های دانشجویی گفت: برای کار تشکیلاتی وقت بگذارید، در طول روز زمانی را به فعالیت تشکلی خود اختصاص دهید و ذهن خود را درگیر آن فعالیت کنید ، در مواجهه با هم تشکلی های خود به جای ابلاغ محور بودن؛ بلوغ محور عمل کنید.

او اظهار کرد: تشکل های دانشجویی باید با سلایق مختلف گفت و گو کنند، از احزاب ، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی پرسش گری کنند اما دنباله رو آنها نباشند و برای یافتن نقش خود به ابعاد اندیشه‌ای خودشان بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکل های دانشجویی باید تلاش کنند در جامعه پیشرو و پیشگام بمانند، همانند معلمان و استادان دانشگاه که مرجعیت خود را حفظ کرده‌اند؛ اما امروز به نظر می رسد که نقش تشکل های دانشجویی در حال کمرنگ شدن است.

قزل سفلی افزود: فعالین دانشجویی نباید اجازه دهند بازیچه جریانات سیاسی شوند، بلکه باید افق دید خود را با افق دید امامین انقلاب اسلامی تنظیم و به جریانات سیاسی از بالا نگاه کرده و آنها را تحلیل و نقد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تشکل های دانشجویی باید توامان به مولفه های تربیت، مهارت، معرفت و بصیرت تشکیلاتی توجه کنند و مستمرا به نوشوندگی تشکیلاتی تشکل خود بپردازند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد