hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > (ویدیو) آنیا تیلور جوی در «فیوریوسا» به یک جنگجوی پسا آخرالزمانی تبدیل می‌شود

(ویدیو) آنیا تیلور جوی در «فیوریوسا» به یک جنگجوی پسا آخرالزمانی تبدیل می‌شود

داستان فیوریوسا با بازی آنیاتیلور جوی، از زمانی که این شخصیت در مکانی دلپذیر و سرسبز زنگی می کرد تا خدمت به ارتش ووالینی قبل تا تبدیل شدن به جنگجوی سخت‌جانی که در جاده خشم دیده شد را روایت می کند.

تریلر فیلم پیش‌درآمد مکس دیوانه: جاده خشم به نام فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه (Furiosa: A Mad Max Saga) که توسط جرج میلر، خالق مکس دیوانه کارگردانی شده است، آنیا تیلور جوی را در نقش اصلی فیوریوسا نشان می‌دهد که قبلاً در فیلم جاده خشم در سال ۲۰۱۵ توسط شارلیز ترون ایفا شده بود.

فیوریوسا با بازی ترون یک فرمانده جنگی در خدمت استبدادگر ایمورتان جو بود که بعداً، کودتایی را رهبری می‌کند. داستان فیوریوسا با بازی آنیاتیلور جوی، از زمانی که این شخصیت در مکانی دلپذیر و سرسبز زنگی می کرد تا خدمت به ارتش ووالینی قبل تا تبدیل شدن به جنگجوی سخت‌جانی که در جاده خشم دیده شد را روایت می کند.

کریس همسورث و تام برک نیز در فیوریوسا بازی می‌کنند. گفته می‌شود این فیلم بر خلاف جاده خشم که یک فیلم اکشن پر از تعقیب و گریز بود، یک درام سه‌پرده‌ای کلاسیک است. فیلمنامه فیوریوسا توسط میلر با همکاری نیک لاتوریس، فیلمنامه نویس جاده خشم نوشته شده‌است.

00-1_3_11zon

آنیا تیلور جوی که اخیراً در یک کاخ مجلل در ونیز ایتالیا با مالکوم مک ری، خواننده و نوازنده ازدواج کرد، در مورد افتخار بازی در این نقش پس از شارلیز ترون گفت: «من به خاطر بازی ترون، عاشق فیوریوسا شدم. او کار بسیار خوبی انجام داد. خیلی زیبا بود. حتی نمی‌توانم به اینکه جا پای او بگذارم فکر کنم. چون انجام چنین کاری غیرممکن است.»

6-2-696x1024_2_11zon

شارلیز ترون در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۰، بازنگشتن به مجموعه مکس دیوانه را باعث دلشکستگی اش دانست و گفت کاراکتر فیوریوسا را بسیار دوست دارد. درگیری شارلیز ترون و تام هاردی در پشت صحنه جاده خشم یکی از جنجالی ترین خبرهای مربوط به این فرنچایز بود.

ظاهرا تام هاردی برای فیلمبرداری اغلب دیر می کرده و یک بار شارلیز ترون سر ساعت ۸ صبح سر صحنه آماده بوده است و هاردی نهایتاً ساعت ۱۱ می رسد. ترون شروع می کند به فحش دادن و فریاد کشیدن و می گوید: «این عوضی را به ازای هر دقیقه معطل کردن عوامل ۱۰۰ هزار دلار جریمه کنید!»

5-edited-768x503

 

هاردی به سمت ترون می دود و با پرخاشگری می گوید: «به من چی گفتی؟» ترون از دیدن این حجم از پرخاشگری می ترسد و می خواهد فردی برای محافظت از او مدام کنارش باشد. هاردی کم کم و تا آخر فیلم آدم متفاوتی شد و آن ها بعد از اینکه صحنه های بیشتری را تا پایان فیلم یا هم فیلمبرداری کردند، رابطه شان بهتر شد.

1-4_1_11zon

فیوریوسا در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۲۴ در سینماهای چهان اکران می‌شود.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-164911

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد