hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نیروگاه شهید رجایی و منتظرالقائم در اطراف تهران هنگام ناترازی مازوت‌ می‌سوزانند

نیروگاه شهید رجایی و منتظرالقائم در اطراف تهران هنگام ناترازی مازوت‌ می‌سوزانند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در مدیریت شهری پیگیر هستیم. ما باید پاسخگوی افراد باشیم و از قوه قضائیه درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش شبکه شرق، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران امروز ۱۴ آذر ۱۴۰۲ در صحن علنی شورا گفت: نیروگاه شهید رجایی و منتظرالقائم در هنگام ناترازی مازوت‌سوزی می‌کنند البته نیروگاه‌های دیگری هم وجود دارند. 

وی با بیان اینکه باید موضوع آلودگی از همه ابعاد بررسی شود گفت: ما در مدیریت شهری پیگیر هستیم. ما باید پاسخگوی افراد باشیم و از  قوه قضائیه درخواست می‌کنم این موضوع را پیگیری کند. 

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ سیاهه انتشار تهیه می‌شود بهتر است به دنبال برنامه باشیم و فرافکنی نکنیم.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پیرهادی گفت: هنوز کشور به حالت اضطرار نرسیده است و فعلا سوخت گاز در نیروگاه‌های استفاده می‌شود. گرچه گازوئیل هم آلودگی دارد اما کمتر از مازوت است. 

در ادامه جلسه امروز شورای شهر میثم مظفر در خصوص توسعه محلی پروژه‌ها در شهر توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پروژه تعریض زیرگذر خیابان چوب‌تراش، احداث تصفیه‌خانه سازمان آب و احیای آسیاب کهک از پروژه‌هایی است که در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی در خصوص پروژه آسیاب کهک در بلوار مرزداران گفت: این پروژه در جهت احیا و مرمت بنای مذکور با قابلیت جذب گردشگر با اعتبار 4 میلیارد تومان مصوب شد اما هنوز آغاز نشده و در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی به پروژه تعریض زیرگذر خیابان چوب‌تراش اشاره کرد و گفت: این طرح برای تسهیل در رفت و آمد وسایط نقلیه تعریف شده بود که با گذشت 8 ماه از سال هنوز این پروژه در مرحله صفر قرار دارد.

 

 

منبع: sharghdaily-908776

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد