hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > (ویدیو) تام آسپینال رکورد تایسون فیوری را در ماشین ثبت قدرت مشت شکست

(ویدیو) تام آسپینال رکورد تایسون فیوری را در ماشین ثبت قدرت مشت شکست

ویدیویی از تام آسپینال با به ثمر رساندن ۹۴۲ امتیاز در ماشین ثبت قدرت مشت منتشر شده و نشان می‌دهد که یک بوکسور با چه قدرتی می‌تواند مشت بزند.

تام آسپینال، مبارز مشهور UFC، قدرت خود را با مشت زدن به یک ماشین ثبت قدرت مشت نشان داده است.

این مبارز بریتانیایی، اخیراً مقابل سرگئی پاولوویچ مبارزه کرده و سومین فرد انگلیسی بوده که قهرمانی UFC را به دست آورده است.

ویدیویی از آسپینال با به ثمر رساندن ۹۴۲ امتیاز در ماشین ثبت قدرت مشت منتشر شده و نشان می‌دهد که یک بوکسور با چه قدرتی می‌تواند مشت بزند.

با توجه به اینکه تایسون فیوری، بوکسور سنگین‌وزن، امتیاز ۹۹۳ را در سال ۲۰۲۲ به ثبت رسانده، امتیاز آسپینال طرفداران را شگفت‌زده کرده است.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در این باره گفته است: «قدرت خطرناک!». یک نفر دیگر اضافه کرده است: «ممکن است که این محکم‌ترین ضربه‌ای باشد که تا به حال دیده‌ام. تقریباً دستگاه را شکست.»

image-6-768x512_3_11zon

آسپینال، از زمان پیروزی چشمگیرش مقابل پاولوویچ در تیتر اخبار بوده است. اما پیروزی حیرت‌انگیز او در برابر این مبارز روسی، پس از افشاگری از مصدومیت آسپینال چند روز قبل از مسابقه UFC 295، بسیار چشمگیرتر تلقی شد.

این ستاره بریتانیایی که با ‌ناک‌اوت پاولوویچ در نیویورک سومین قهرمان UFC کشورش شد، پس از قهرمانی جزئیاتی از مصدومیت خود را فاش کرد.

image-7-768x530_2_11zon

او در این باره گفته است: «من به دلیل مصدومیت اصلاً تمرین نکرده بودم. در واقع، در یک هفته و نیم گذشته نتوانستم تمرین کنم. ویزا نداشتم و مطمئن نبودم که به اینجا خواهم رسید یا نه. عجیب‌ترین دو هفته در زندگی‌ام بود، هیچ چیزی درست پیش نمی‌رفت.»

آسپینال اعتراف کرده که استرس زیادی قبل از این مبارزه داشته و در مصاحبه‌ای گفته است: «شک و تردید‌های زیادی وجود داشت؛ هرگز در زندگی‌ام به این اندازه نترسیده بودم. اما اکنون به هدف حرفه‌ای خود رسیده‌ام. می‌خواستم قهرمان سنگین‌وزن UFC شوم و به آن دست یافته‌ام.»

image-8-768x432_1_11zon

«من در حال حاضر از دستاورد‌هایم در ورزش راضی هستم و می‌خواهم بهترین مبارز سنگین‌وزن تاریخ باشم و در UFC 300 مبارزه کنم؛ این هدف من است.»

او سپس به شوخی گفت: «فکر می‌کنم از الان تا سال نو به تعطیلات بروم و با وزن ۱۵۰ کیلوگرم برگردم!»

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-164517

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد